ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

ODLICZANIE DO ŚWIĄT: 7,6,5,4! 🎄🎄

🎄🎄 Hej wszystkim,


Niestety, albo stety nie byłyśmy na jarmarku Bożonarodzeniowym. Jednak dałyśmy sobie nawzajem prezenty, które dla siebie przygotowałyśmy. 








Dostałam paletkę Revolution Pro x Natalia Siwiec, ta neutralna wersja, na co dzień. Paletka mi się mega podoba. Moje pierwsze wrażenie możecie obejrzeć na moim ig (klik) w zapisanych relacjach. Po pierwszym  wrażeniu mogę Wam powiedzieć, że cienie są średnio napigmentowane, jednak nie jest to wada, a wręcz uważam to za zaletę. Błyskotki nie są metaliczne, a wielowymiarowe, takie iskrzące. Przynajmniej te, które już używałam.  Na recenzje musicie trochę poczekać, ale może zrobię dla Was makijaż świąteczny tą paletką, co wy na to?




Co mogłam dostać? Ja, poważna studentka, całkiem poważnego kierunku?







Bardzo poważne puzzle :D P.S firma Kinder mogłaby opłacać ten wpis w słodyczach :D



Jeszcze dostałam jeden prezent, którego się nie spodziewałam. Małe storytell. Mam urodziny w wigilię, od 20 lat dostaję prezent jeden i za każdym razem jak ktoś rozdziela mi prezent to ja jestem rozczulona i to bardzo! Jeszcze bardziej jak dostaje kubki, których wszyscy wiemy, że mam za dużo.








Dziękuje dziewczyny, mam nadzieję, że prezenty Wasze też Wam się tak podobają!



A tak zdarza nam się spędzać czas w mieszkaniu












Potem do czwartku były tylko zajęcia. Na szczęście ostatnie w tym roku.














W czwartek dopięłam moja walizkę i ruszyłam sobie do Solca, na paznokcie. 








Zawsze robię swoje paznokcie w Pracowni Urody w Solcu Kujawskim na ulicy Toruńskiej 58b. Moje ostatnie paznokcie robione tam trzymały się 5 tygodni i musiałam je ściągać, bo naprawdę utrudniały mi  życie. Zawsze robię żele, przedłużane na tipsie i zawsze płacę  75 zł. Polecam Wam serdecznie. Dziewczyny są mega utalentowane i potrafią narysować i stworzyć na paznokciach naprawdę wszystko.










Po wszystkich wojażach wróciłam do domu z moją torbą, która waży 30 kg i porobiła mi odciski na dłoniach od noszenia jej, tam gdzie nie mogłam jej prowadzić. Teraz na szczęście jestem  już w domu i zwolniłam już tempo i będzie mnie więcej.







Ja i moje światełka życzymy Wam miłego!




Trzymajcie się ciepło,


XOXO.









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION