ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

XIAOMI MI BAND 4 PO PÓŁ ROKU UŻYTKOWANIA-OPINIA LAIKA

Hej, 


Dzisiaj będziemy rozmawiać o tematach niekosmetycznych. Nie samymi kosmetykami żyje człowiek. Zdaje sobie sprawę, że nie jestem ekspertem od elektroniki i pewnie nigdy nie będę, ale uznałam, że opinia laika też może być przydatna. 


To też jest pewna rzecz, do której musiałam dorosnąć, ponieważ jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że jeśli ktoś recenzuje coś, to jest ekspertem. Ja nie jestem na pewno ani ekspertem od makijażu, ani pielęgnacji, ani od elektroniki, ale kocham sama testować różne rzeczy i lubię się dzielić swoimi spostrzeżeniami. 




Kocham nosić zegarki i bransoletki. Nie lubię "nagich" nadgarstków. Każdy ma jakieś zboczenia. Jest coś w zegarkach analogowych, co sprawia, że lubię je nosić. Jednak wiadomo, idziemy w stronę elektroniki. Kocham spacerować i aplikacje do liczenia liczby kroków mam na telefonie odkąd się tylko pojawiły w sklepie aplikacji. Więc postanowiłam, że będę chciała zegarek na urodziny/wigilię. 



MI BAND 4 CZY MI BAND 3?



Zastanawiałam się czy mi band 3 mi wystarczy. Jest parędziesiąt złoty tańszy. Ma w sumie podobne funkcje, dla mnie były podobne. Jednak zasięgnęłam opinii znajomych i siostry, który posiadają zegarek w wersji 4. Ich opinie wskazywały, że mi band 4  jest dużo lepszy jak za trochę większą cenę. 


Cena zegarka na allegro waha się między 110-130 zł zależnie od aukcji. Oczywiście markę Xiaomi możecie też kupić na aliexpress za około 30$, ale nie maci pewności, że będzie tam polskie oprogramowanie, po za tym ja wolałabym nie kupować elektroniki na alie. 


Aukcja, z której kupiłam zegarek nie jest już aktualna, ale na pewno znajdziecie ofertę odpowiednią dla siebie, a po za tym znajdziecie go w sklepach z elektroniką.





FUNKCJE Z JAKICH KORZYSTAM



Do zegarka dedykowana jest aplikacja Mi, którą znajdziecie z sklepie play i appstorze. Łącząc się z aplikacją możecie ustawić swój wzrost, wagę i wiek.  Najważniejsza funkcja z jakiej korzystam to liczenie kroków. Możecie ustawić sobie swój limit kroków, który chcecie przechodzić każdego dnia.  Ja mam ustawione minimum 8000 kroków. To jest liczba jaką na luzie jestem w stanie przejść każdego dnia bez męczenia się, ale jednak starając się być w ruchu. Możecie też ustawić sobie powiadomienie o tym, że musicie się ruszyć, po bezruchu po jakimś tam czasie. 



Korzystam też z funkcji pomiaru tętna. Tak dla własnej informacji w jakiej kondycji życiowej jestem. W aplikacji też możecie sprawdzić jakiej jakości był Wasz sen. Aplikacja pokazuje min. ile godzin przespaliście, czy poszliście spać później niż zwykle, czy nie, jak wyglądał Wasz sen w rozkładzie na głęboki i płytki. 




Z innych przydatnych dla mnie funkcji to alarm i minutnik. Nic tak człowieka nie budzi jak wibrujący nadgarstek. Minutnik przydaje się mega pod względem gotowania jajek, makaronu, czy zaparzania herbaty. 


Fajne jest też to, że możecie sterować z poziomu zegarka muzyką, po za tym funkcja znajdź telefon uratowała wiele razy mi życie, kiedy to położyłam telefon tak, aby ukryć go sama przed sobą.




Cała baza powiadomień jest i plusem i minusem. To, że czuje kiedy dzwoni mi telefon jest super opcją, bo nie muszę stać przy telefonie, który mam bardzo często wyciszony. Po za tym zawsze mogę przeczytać sms'a, czy wiadomość z messengera nie sięgając po telefon.




PRZEJDŹMY DO MINUSÓW



Nawiązując do poprzedniego akapitu zegarek ma wielki minus. Bardzo często zdarza się, że zegarek traci połączenie z apką i nie pokazuje powiadomień. Wystarczy wtedy po prostu wejść w aplikację, poczekać aż się zsynchronizuje i wszystko działa spowrotem. Zegarek łapie połączenie z telefonem jeśli jest w zasięgu 5m od urządzenia. 






DODATKI DO ZEGARKA



Nie byłabym sobą, gdybym nie wspomniała o moim uzależnieniu jakim jest kupowanie na aliexpress. To tam kupicie mnóstwo opasek wymiennych do zegarka, ewentualną drugą ładowarkę, szybkę.
Chociaż apropo szybki to tyle razy uderzyłam zegarkiem we wszystko co się dało i nie ma na nim ani rysy. Sama zakupiłam sobie i swojej siostrze parę opasek. Żadna nie odpięła się, nie rozwaliła. Chociaż oczywiście ja sama z zegarkiem śpię i przebywam cały dzień (oprócz prysznica) więc jasne kolory szybko się wycierają.





CZY POLECAM?








Oczywiście, że polecam. Uważam, że jest to fajny gadżet. Nie jest to najnowsza technologia życia, nie trzeba mieć wielkich umiejętności by się nim posługiwać. Nie trzeba mocno uważać na zegarek. Nie jest to duże urządzenie i wersji z czarną opaską pasuje do każdego. Aktualnie nie wyobrażam sobie bez opaski życia. Stała się nieodłącznym elementem mojego każdego dnia. Wykorzystuję ją każdego dnia i nie żałuje pieniędzy wydanych na mi banda 4.


Wiem, że to bardzo popularna opaska. Macie, używacie, lubiecie?




P.s Opaskę planuje kupić babci na urodziny, więc to o czymś świadczy!



Trzymajcie się ciepło,


XOXO.
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

PRZYKŁADOWE OLEJOWANIE WŁOSÓW PLUS METODA OMO