ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

DZIEŃ Z ŻYCIA MOICH WŁOSÓW

Hej,


Jako, że powiedzmy zaczęły się moje wakacje to mam więcej czasu na wszystko. Więcej czasu na naukę do pozostałych egzaminów, więcej czasu na pielęgnację ciała, twarzy i włosów.  Moje włosy są rekordowo długie. Mają ponad 80 cm i dodatkowo są gęste i dość ciężkie.  Życie z nimi bywa ciężkie, ale ogarnęłam już je na tyle by one wyglądały dobrze i dało się z nimi żyć.





dzień z życia moich włosów






Postanowiłam pokazać Wam cały dzień z życia moich włosów, bo to jednak ciekawsze niż pokazanie Wam tylko mycia włosów.  Dzisiaj myłam olejowałam włosy na podkładzie, myłam włosy i je stylizowałam. Dodatkowo pokaże Wam różne gadżety do włosów. 




Dzisiaj rano wstałam i nawet nie uczesałam włosów. Wiedziałam, że będę je czesać przed myciem. Dzisiaj było wyjątkowo, ponieważ włosy myłam u mamy, więc też zmieniłam wodę, więc to zawsze hardcore dla skóry głowy. 


Gdy tylko o godzinie 8 rano weszłam do domu to rozczesałam włosy. Potem nałożyłam na włosy aloes. Mój kupiłam w biedronce. Nie ma on fantastycznego składu, to fakt. Jednak dla mnie sprawdza się i na włosy i na skórę ciała po goleniu i na ugryzienie po komarze. Jak już nałożę ten nawilżający produkt to wczesuję je szczotką we włosy i nakładam olej. Tym razem jest to olej słonecznikowy. Zwykły, najzwyklejszy do smażenia. Nie więcej niż łyżkę stołową na całe włosy. Nie nakładam oleju na skórę głowy! Tą mieszankę nakładam na włosy na mniej więcej pół godziny. 


Napisałam dla Was gro wpisów o tym jak poprawnie olejować włosy, polecają się do przeczytania.(klik)








Po tym czasie czas na mycie włosów. 

Pierwsze co robię pod prysznicem do emulgowanie oleju. Moje mycie to OMO, czyli Odżywka, Mycie, Odżywka. Odżywka jest ta sama w pierwszym i drugim O. Jest to odżywka Isana Magnolia i Lotos. Odżywka jest PEHowa, czyli zawiera wszystkie składniki świadomej pielęgnacji włosów. Czyli to tak jak dostarczenie organizmowi pełnej ilości białka, węglowodanów i tłuszczy. Lubię tą odżywkę w momencie kiedy nie wiem czego brakuje moim włosom. Po prostu spłukuje olej z włosów letnią wodą, a potem nakładam odżywkę na włosy. W czasie kiedy ona jest na włosach, czyli z parę minut, to ja biorę prysznic. Potem myje włosy. Po umyciu włosów szamponem, nakładam tą samą odżywkę na kolejne parę minut. Ostatnie płukanie wykonuje chłodniejszą wodą niż całe mycie, przez co domykam łuskę włosa.






Jako szamponu używam preparatu z Farmasi jest to rewitalizujący szampon do włosów z Capixylem i Czosnkiem. Zaczęłam testy  nowej dla mnie marki katalogowej i powiem Wam, że ten szampon pozytywnie mnie zaskoczył. Odbija włosy od nasady, pozostawia je świeże na ponad 2 dni, co jest dla mnie plusem. Dodatkowo ten szampon pięknie pachnie. Ta pojemność 225 ml jest idealna do podróżowania, bo macie tu dość sporo produktu, ale w małej butelce. 



Po myciu owijam głowę ręcznikiem na parę minut. Następnie rozpuszczam włosy i spinam góry klamerką do włosów. Wcześniej poczekałabym aż włosy wyschną i dopiero bym je rozczesała, ale  teraz zauważyłam, że moim włosom służy rozczesywanie na mokro. Są potem ładniejsze i bardziej elastyczne i prostsze, dodatkowo szybciej schną. Raczej w okresie letnim nie suszę włosów suszarką całych, dosuszam tylko skórę głowy albo ewentualnie gdy są już prawie suche. 










Moja ulubiona fryzura, którą noszę non stop ostatnio to wysoka kitka. To zabawne, bo ja kiedyś nie bardzo lubiłam siebie w związanych włosach, ale studia to we mnie zmieniły! Ciągłe podróże wygodniej jest przejść w kitce, czy warkoczu. Do tego drugiego nie mam ręki. Oczywiście staram się nie robić tej kitki mega ciasnej,  żeby nie bolała mnie głowa. Chociaż powiem Wam, że nie boli mnie głowa, jak noszę kitkę prawie każdego dnia. Tak też zrobiłam po całkowitym wyschnięciu włosów. 



Potem spotkał mnie deszcz. Okropny, lejący cały dzień. Po takich atrakcjach włosy są średnie. Ja po spotkaniu z deszczem susze włosy, albo po prostu zostawiam je do wyschnięcia. Co do mojej fryzury do spania, ja zazwyczaj śpię w kitce, ewentualnie wiąże ogon kitki w warkoczyka. Nie śpię nigdy w całkowicie rozpuszczonych włosach, bo jest mi niewygodnie. 








Powiem Wam, że zmieniłam trochę podejście do pielęgnacji włosów. Nie bardzo robię to co powinno się robić, a to co służy moim włosom i jest dla mnie wygodne dla mnie. 




Czas na gadżety do włosów jakie używam codziennie:



AKCESORIA DO WŁOSÓW 


Używam gumek do włosów w sumie tylko dwóch rodzai. Pierwsze to gumki ozdobne. Mam dwie. Jedną z aliexpress, drugą marki Avon. One są dla mnie po prostu ozdobne, albo do fryzur bardzo delikatnych. 


Drugi rodzai gumek to najzwyklejsze gumki bez metalowych elementów. Ja swoje od lat kupuje w pepco. Są to gumki, które mam od paru lat i one nadal nadają się do używania. Mam też nową paczkę tych gumek. Wiadomo, rozciągają się one, ale i tak są trwalsze niż jakiekolwiek inne. Nie są klejone, więc nie pękają. 


Różnego rodzaju żabki, klamry do włosów to moje zbawienie jeśli chodzi o spinanie mokrych włosów, które sobie dosychają, albo też jako moje zbawienie dla rozpuszczonych włosów. Nigdy nie noszę całkowicie rozpuszczonych włosów. Jest mi wygodniej spiąć chociaż górę włosów, czyli tzw. grzywkę. 








Szczotka do włosów jaką używam to niezmiennie od paru miesięcy, czyli  ilū by Tools For Beauty, Szczotka do włosów Lollipop Candy. Jest to najlepsza szczotka w moim życiu. Nic tak dobrze i tak delikatnie nie rozczesuje mojej czupryny. Mój chłopak też bardzo lubi się nią czesać, nie mówiąc o mojej siostrzenicy. Więc ta szczotka to sztos nad sztosy. 

P.S o szczotce też powstał wpis o tej szczotce (klik)





Wszystkie wpisy włosowe natomiast znajdziecie tu (klik)



A więc to już wszystko. Jak wygląda dzień z życia Waszych włosów?



Trzymajcie się ciepło,


XOXO.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

PRZYKŁADOWE OLEJOWANIE WŁOSÓW PLUS METODA OMO