ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

PROJEKT DENKO #18

 Hej,



Przed przeprowadzką starałam się zużyć najwięcej kosmetyków, stąd też dzisiejsze denko będzie bardzo duże i treściwe i w recenzje,i w informacje o kosmetykach. Więc kawa, herbata w dłoń i zapraszam do czytania.







PALMOLIVE COCO COCONU SHOWER CREAM 

Żele pod prysznic Palmolive są dość gęste, mają ładne zapachy, dodatkowo nie wysuszają skóry. Mówią o tym konkretnym zapachu to  z kokosem nie miało to niewiele wspólnego. Chociaż nie mogę mówić, że to był zły zapach, bo był okej. Jednak ja jestem bardziej wymagająca co to właśnie zapachu kokosa. 



FARMASI BLOOD ORANGE BODY WASH

Ten produkt miał dość gęstą konsystencję i bardzo ładny, świeży pomarańczowy zapach. Mała pojemność była super na wyjazdy. Nie miałam po tym produkcie żadnej reakcji alergicznej, chociaż powiem szczerze, że  nie był to produkt, po którym skóra była nawilżona. Raczej od razu trzeba było nałożyć produkt nawilżający. 



AVON NATURALS FULL VOLUME 


Bardzo lubię szampony z Avonu, ale tylko właśnie z tej serii. Są wydajne, duże, dobrze oczyszczają skórę głowy. Ogólnie nie mam problemu z łupieżem, ale po niektórych szamponach drogeryjnych mam niestety łupież, albo po prostu schodzi mi skóra! Jednak po tych szamponach jest wszystko okej. Naprawdę polecam, bo  prawie litr szamponu kosztuje mniej niż 20 zł. 


LOREAL ELSEVE MAGICZNA MOC GLINKI SZAMPON 


To jest szampon drogeryjny do którego regularnie wracam. Oczyszcza włosy bardzo dobrze. Często te szampony z Loreala są na promocji. Mają dużą pojemność i nie robią krzywdy moim włosom. 













ISANA INTENSIVE CARE HONEY&VANILLA ODŻYWKA DO WŁOSÓW 



Odżywka humektantowa, czyli nawilżająca, która jest dostępna w Rossmannie za mniej niż 7 zł.  To jest naprawdę mocny humektant i starcza na bardzo długo, bo niewiele go trzeba, żeby uzyskać efekt nawilżony włosów. U mnie najczęściej lądowała jako pierwsze O, w myciu OMO, albo podkład nawilżający pod olejowanie włosów. Ma przepiękny waniliowy zapach.



CIEN OIL CARE MASKA Z DROGOCENNYMI OLEJKAMI



Maska z marki własnej Lidla, która ma skład emolientowy. Powiem Wam, że sprawdzała się naprawdę okej. Co prawda miała dla mnie mega mocny minus, czyli zapach. Jej zapach był naprawdę mocny i perfumowany. Lubię jak moje włosy pachną, ale to jednak było trochę zbyt mocny zapach jak dla mnie. Ogólnie polecam. Jej działanie było mocno wygładzające, ale w Lidlu znajdziecie ten sam skład w lżejsze formule odżywki, a nie maski. Także polecam. 





OIL REPAIR 3 BUTTER ODŻYWKA INTENSYWNIE ODŻYWIAJĄCA WŁOSY


 Po zużyciu całej tej odżywki stwierdzam, że był to bardzo słaby produkt. Niby skład ma spoko, ale ma dużo ekstraktów, które przy częstym używaniu bardzo moje włosy przesuszają. Ta odżywka nie radziła sobie z ujarzmieniem moich włosów, ani nie ułatwiała rozczesywania, ani nie chroniła. Za te nawet 10 zł wolę kupić coś lepszego składkowo. 





BBEAUTY REGENERATION ARGAN MASK 



O tej masce opowiadałam Wam już wielokrotnie na moim blogu i instagramie. Uwielbiam ją. Sprawia, że moje włosy są mega miękkie, nawilżone, lśniące, sypkie i zawsze wyglądają dobrze. Ma ładny, ale nie duszący zapach. Starczyła mi na naprawdę długi czas. Jedynym minusem tej maski, jest to, że już nie jest dostępna. A szkoda. Oczywiście to tak zawsze jest, że jeżeli polubię coś niszowego, to wycofują to. Jednak gdybyście kiedyś dorwały tą maskę to serio bierzcie w ciemno. 











SORAYA PLANTE ROŚLINNA PIANKA DO MYCIA TWARZY 


Co do tej pianki mam takie mega mieszane uczucia. Zużyłam dwie butelki tego preparatu, a nadal nie wiem czy ją lubię. Drugą butle zużyłam w sumie bardziej do mycia ciała. Jest to lekka formuła, pianka oczyszcza, ale delikatnie.  Do twarzy jakoś tak nie podobała mi się. Chyba ogólnie jestem jednak nie. Moja przyjaciółka nawet nabawiła się od całej serii alergii, więc uważajcie, bo ekstrakty roślinne mogą bardzo uczulać. 



REN ROSA CENTIFOLIA CLEANSING GEL 


Naprawdę dobry żel do mycia twarzy marki Ren. Jak wiecie, ja zaczęłam testować tą markę dzięki uprzejmości mojej bff. Żel domywał resztki makijażu, nie zostawiał skóry mocno ściągniętej i piszczącej. Minusy kosmetyków marki Ren, wszystkich jakie miałam?  Są mało wydajne. Wszystkie mają pompki airless i no szybko się kończyły. Tak było z kremem do twarzy, maską i z tym żelem także. 



EVELINE INSTA SKIN CARE GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY ŻEL DO TWARZY 


 Mega dobry żel do twarzy. Tani, polskiej marki, wydajny i dodatkowo z pompką. Miał konsystencję takiej galaretki. Mega dobrze oczyszczał, starczył mi na naprawdę dużo czasu. 



ANEW PERFECT SKIN DAIL SKIN BOOSTING SPLASH 



Tu taki meh. Wiecie, że kocham toniki do twarzy. Jest to dla mnie krok tak ważny, że nie jestem w stanie go pominąć. W początkowej fazie pandemii starałam się nie wychodzić z domu. A jako, że składałam i tak zamówienia z Avonu to stwierdziłam, że czemu nie, spróbuje coś z tej właśnie marki. Niestety, okazało się, że ten produkt jest mocno perfumowany, nie nawilżał, ani nie koił, nie robił nic. Nic. Taka woda perfumowana do twarzy. 




ANEW RADIANCE MAXIMISING VIT. C & GLYCOLIC ACID


Poprzedni tonik był rozczarowanie, a ten był zaskoczeniem i czymś ciekawym i nowym w mojej kosmetyczce. Po tym toniku twarz była taka rozświetlona i rozjaśniona. Nie było mowy o jakimś nawilżeniu, o czymś wielce kojącym. Jednak widziałam efekty po używaniu tego toniku. Mam wrażenie, że moje niedoskonałości były szybciej zagojone i nie tak czerwone jak zawsze. Zwłaszcza był to super produkt w połączeniu z serum, o którym Wam zaraz opowiem. 





AVON ANEW VITAMIN C RADIANCE MAXIMISING SERUM 



Witamina C jest mega popularna w dzisiejszych czasach. Ma cudowne właściwości rozświetlające, rozjaśniające cerę. Jednak trzeba brać pod uwagę niestabilność witaminy C i  nie przechowywać jej na słońcu.  To serum miało dość dziwną konsystencję. Taką żelową, ale lekko tłustą. Po nałożeniu tego serum twarz robiła się lepka, przez co następne kroki lepiej przyklejały się do twarzy. Powiem Wam, że używałam tego serum i przed makijażem i na wieczór po kremie. W każdej konfiguracji sprawdzał się idealnie.  Moja skóra naprawdę była jaśniejsza, a niedoskonałości były na twarzy i krócej i nie były aż tak czerwone. Z powyższym tonikiem był to idealny duet do walki z szarością i matowością skóry. Na pewno jeszcze do tego zestawu wrócę. 















TEAOLOGY ROSE TEA HYALURONIC MOISTRURIZING CREAM 




W sumie rzadko się zdarza, że nie zużywam kosmetyku do końca. No niestety w tym przypadku nie zużyłam, a krem już dawno stracił termin ważności. Nic porywającego. Ten krem niestety nie był czymś super. Nie nawilżał nawet w połowie tak jakbym chciała. Nieważne, czy nakładany na serum olejowe, czy na tonik, czy rano czy wieczorem. Nie spełniał absolutnie moich oczekiwań. Jest to też dość droga marka, więc tym bardziej jestem teraz na nie. 



 BEBEAUTY PEELING DO TWARZY ENZYMATYCZNY ANANAS




Proszę Państwa peeling do twarzy, który nie złuszcza. Liczyłam, że będzie to zamiennik Tołpa 3 enzymy. Niestety zgodnie z opiniami w necie tej produkt nie robi nic. Po paru użyciach na twarzy, stwierdziłam, że zacznę myć nim ciało i do tego sprawdzał się okej. Nawet jak za 5 zł, to nie uważam, że to warte chociaż 1 zł. 






DOVE INVISIBLE FLORAL TOUCH ANTI-PERSPIRANT 



Swego czasu bardzo lubiłam wszystkie produkty Dove pod pachy, jednak teraz uważam, że te w formie mydełka są okropne. Nie chronią. Czuję się po nich niekomfortowo i są ogólnie beznadziejne. 






CIEN NATURAL MINERALS Z ALOE VERA ANTYPERSPIRANT



Najtańszy antyperspitant jaki znajdziecie i to z dobrym składem, dodatkowo dostępny w każdym lidlu? Oczywiście antyperspitant marki Cien. Jest super tani, wydajny i skuteczny. Czego chcieć więcej?









Przesyłanie: przesłano 393216 z 490362 bajtów.








AVON MARK MAGIX PREP AND SET SPRAY




Swego czasu mój ulubiony utrwalacz do makijażu. Jest naprawdę mocny. Na tyle, że jak popsikacie zbyt blisko włosów, to je też utrwali. Makijaż z nim trzyma się długie godziny.  Jedyne na co polecam uważać, to by on dobrze wyschnął, by go powachlować, bo inaczej zostawi Wam kropki na twarzy przy wysychaniu. 






EVELINE PRECISE BRUSH LINER




Najlepszy drogeryjny eyeliner. Ma on końcówkę, która jest pędzelkiem, a nie końcówką stworzoną z filcu, czy plastiku. Jest ultra precyzyjny, dzięki czemu nie wybacza błędów. Jest mega trwały, cudownie się utrzymuje na powiekach. Może nie jest dla początkującyh, ale jeśli nabierzecie trochę wprawy to jest to fantastyczny produkt. 





GOLDEN ROSE MATTE LIPSTICK CRAYON W ODCIENIU 16




Produkcja szminek w obecnym czasie jest taka bezsensowna, że chyba rzadko kto kupuje teraz szminki. Dodatkowo ja, która ust nie maluje raczej, bo dla mnie jest to mega bezsensu, postanowiłam zrobić mini porządki w kosmetykach i wyrzucić już kredkę do ust z GR. Mam naprawdę ją już długo i wolę ją wyrzucić niż trzymać. Odcień 16 jest naprawdę mocnym, malinowym kolorem, który ma jednak nutę ciepłego odcienia w sobie. Oczywiście, nie jest to formuła zastygająca, a jednak tradycyjny mat. 




Przesyłanie: przesłano 131072 z 409708 bajtów.












Czy nie uważacie, że GR wycofało się trochę z Polski? Zamknęli większość stoisk jakie kojarzyłam niestety.

To denko wyszło ogromne, ale musiałam się tego w końcu pozbyć.


Używałyście coś z tego już? A może zdenkowałyście coś ciekawego ostatnio. 




Trzymajcie się ciepło,






XOXO







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION