ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

MÓJ ULUBIONY BALSAM DO CIAŁA MARKI AVON EVEN TONE-C BODY LOTION



Cześć,


Swego czasu zapowiadałam Wam, że testuje sobie różne balsamy marki Avon. Dzisiaj pokaże Wam mojego faworyta wśród balsamów tej marki. Opowiem Wam o tym jak sprawdza mi się tego produkt i dlaczego go tak bardzo lubię. 



Balsam, który pokazuje dzisiaj i wiele innych produktów marki Avon możecie kupić tutaj na fmprodukty.pl/avon












 

Moja determinacja związana z testowaniem balsamów wzięła się z potrzeby. Moja skóra ciała i twarzy w przeciągu ostatniego roku przeszła wielką rewolucję. Ze skóry normalnej, nie skłonnej do alergii, zrobiła się wysuszona i mega podatna na podrażnienia. Po prostu postanowiłam przetestować różne propozycje balsamów, aby po prostu ulżyć mojej skórze. 



Mój wybór padł na balsamy Avon, bo ich wybór jest spory, zawsze są pod ręka i ich cena w przeliczeniu na pojemność jest świetna i po prostu opłacalna.  Mój pierwszy wybór padł na balsam EVEN TONE-C i okazał to się pierwszy i świetny strzał. 




Jest to balsam o raczej lejącej, lekkiej konsystencji. Ma bardzo przyjemy, delikatny zapach. Wchłania się błyskawicznie. Wystarczy posmarować się i dosłownie 3 minuty później możecie spokojnie założyć ubranie. Jest to idealna propozycja dla osób, które nienawidzą uczucia klejenia, nawet przy nocnym balsamowaniu. Jak jest gorąco to ten balsam się też tak "nie wytłuszcza" na skórze, bo ma naprawdę lekką konsystencję. Według mnie nazwanie go lotionem, jest idealnie pasującym określeniem. 











Super jest też to, że dostępne są dwie pojemności tego balsamu: 400 i 750 ml. Ta większa pojemność dostępna jest w wygodnej butelce z pompką. Balsam starcza na długie miesiące, nawet przy codziennym stosowaniu, ciężko to szybko zużyć. Miałam do czynienia z różnymi balsamami marki Avon i muszę stwierdzić, że ten jest najbardziej uniwersalny. Można by go uznać wręcz za balsam rodzinny, bo myślę, że dzięki swoim właściwością spodoba się również wybrednym osobnikom, np. facetom czy dzieciom. 


Efekt jaki zostawia ten preparat to miękka w dotyku, nawilżona skóra. Nigdy nie wystąpiły mi po tym produkcie żadne podrażnienia ani inne nieprzyjemności. Pasuje mi w nim wszystko, szybkość wchłaniania, efekt jaki daje, brak podrażnień, wygodna pompka i cena, która nie powala.






Jest to co prawda nawilżenie nie największe na świecie, więc jest to mój podstawowy balsam raczej wtedy, kiedy nie potrzebuje zbytnio mocnego odżywienia i nawilżenia albo jest to balsam, na który nakładam olejki, albo bardziej nawilżające masła. Na pewno będę wracać do tego produktu, chociaż aktualnie mam dość spory zapas.












Znacie balsamy marki Avon, albo ten konkretnie balsam?


P.s post powstał we współpracy. Wszystkie opinie wyrażone są moje wlsane.


Trzymajcie się ciepło,


XOXO.

















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION