ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

PREZENTOWNIK 2020 ODLICZANIE DO ŚWIĄT: 23!

 Cześć, 

 



Witam Was w pierwszym dniu mojego corocznego odliczania do świat. Widzimy się codziennie na moim blogu i instagramie (alicja_w_swoim_swiecie)


Mimo, że te święta będą inne niż wszystkie, to nadal chciałabym Wam pokazać namiastkę normalnych świąt. Dlatego zapraszam Was na spory prezentownik w moim stylu. 











Zaczniemy niekosmetycznie, o dziwo. Pokaże Wam fajne prezenty niekoniecznie dla fanek stref beauty, chociaż i dla takich coś się tu znajdzie. 



KSIĄŻKI



Książki są zawsze dobrym pomysłem i chyba kwintesencją świątecznych prezentów. Książek jest cała masa, od fantasy po romanse i poradniki. Oczywiście książki w formie nie tylko papierowej są dobrym pomysłem, bo ebooki są też genialnym pomysłem, szczególnie dla osób, które uwielbiają nowinki technologiczne. 



  • Marta Klowan Eliksiry, pomady i inne zaklęcia. Włos doskonały, 
  • Marta Klowan Włosy w świetnej formie przez cały rok. Proteiny, humektanty i reszta potworów,
  • Anwen  Jak dbać o włosy. Poradnik początkującej włosomaniaczki.
  • Natalia Pawłowska Pielęgnacja włosów. Podręcznik włosomaniaczki
  • Barbara Kwiatkowska Skóra. Azjatycka pielęgnacja po polsku
Z obyczajowych rzeczy polecam Wam książki:

  • Blanka Lipińska cała 365 dni 
  • Figaro K.A cała seria Próby Życia
  • Reilly Cora Złączeni nienawiścią, Złączeni obowiązkiem
  • Kepnes Caroline Ty
  • Brianne Sarah Nero

Oczywiście genialną opcją jest np. karta podarunkowa do empika, czy innej ulubionej księgarni osoby obdarowywanej. 




FOTOKSIĄŻKI



Czyli nowoczesna forma albumów ze zdjęciami! W tym roku planuję taką książką obdarować moich dziadków, bo wiem. że oni jednak wolą oglądać zdjęcia w formie papierowej, a niekoniecznie elektronicznej. Jaką firmę wybierzecie, to już naprawdę kwestia waszych upodobań.


Sama zrobiłam w tym roku prezenty w formie fotoksiążki dla moich rodziców i dziadków, więc polecam i takie prezenty. Sama korzystałam z fotoksiążek i fotozeszytów z empika!




Przechodzimy już do działu urody, czyli tego co korcurki lubią najbardziej. 






GLAMSHOP




Co roku ta marka pojawia się w moim prezentowniku, to świadczy o mojej sympatii do marki, a w tym roku jak wiecie też po prostu przetestowałam trochę produktów z tej marki więc mogę Wam z czystym sercem polecić wiele fajnych perełek. 



paletki "9"

 Czyli hit marki GlamShop według mnie. Są to paletki monochromatyczne, które zawierają 9 cieni i są w danej konwencji kolorystycznej. Sama kupiłam sobie paletę FIOLETY. Niestety moja sztuka roztrzaskała się o ziemię, ale jakoś tego produktu naprawdę był fantastyczny. Dodatkowo macie tam naprawdę duży wybór kolorów. Co do jakości jest naprawdę super i cena według mnie jest okej. 













Dodatkowo polecam Wam cienie pojedyncze tej marki. Sama na początek zakupiłam parę cieni pojedynczych. Jeśli na przykład chcecie tylko 4 dosłownie odcienie, to paleta jest bezsensownym wyjściem, lepiej kupić 4 cienie takie jak Wam się podobają. 



Oczywiście turbopigmenty to złoto! I oczywiście, że je polecam i uwielbiam. 








Pędzle z tej marki to kolejna moja propozycja prezentowa. Uważam, że te pędzle są dobrej jakości, jak na to z jakiego włosia są wykonane to są w dobrej cenie i też po prostu pięknie się prezentują 










TUNE COSMETICS




Nowa marka kosmetyczna w mojej kolekcji, ale powiem Wam po cichu, że już ją lubię. Polecam Wam przede wszystkim palety tej marki. Sama mam dwie. Chociaż na oczy widziałam chyba wszystkie, oprócz najnowszej. Jest to fajna, polska marka, której palety są ciekawe i unikatowe. Raczej nie widziałam tam palety w mojej ocenie nudnej. Zawsze uważam, że jest w nich coś ciekawego, co moją duszę papugi łechta. 







JESSUP



Pędzle tej marki to moje odkrycie tego roku. Są to bardzo tanie pędzle, dobre jakości. Z samego aliexpress przychodzą w niecałe dwa tygodnie. Są tam dużo tańsze niż, np. na cocolicie, ale szczerze uważam, że to już zależy od Was gdzie je kupicie. 


Ceny zestawów pędzli zaczynają się od 25 zł do 150 zł za ponad 20 pędzli, co daje nam chyba najkorzystniejszą cenę pędzli ever. Wiem, że one są porównywane do pędzli Zoeva, chociaż ja osobiście nie mam porównania, jednak te sprawują się idealnie, nawet do pracy z cieniami nieciekawej jakości. 









AFFECT



Kolejna polska marka kosmetyczna, która produkuje palety cudownej jakości. Tu znajdziecie przekrój kolorystyczny dla każdego. Sama posiadam paletę tej marki od ponad roku i to jest jakość pierwsza klasa. Rozcierają się fantastycznie, mają dobrą pigmentację, dobrze się rozcierają. Dodatkowo cienie metaliczne są wysokiej jakości. Jest to paleta, która mam zdenkowaną, a to o czymś już świadczy. 











REVOLUTION 




Marka bardziej przystępna cenowo propozycja palet, ale nie tylko. Chociaż ja na paletach skupię się głównie. Dlaczego? Bo uważam, że to jest kupić komuś łatwiej niż, np. bronzer, czy podkład. Marka Revolution ma tyle palet, ale tyle, że żeby wybrać jedną trzeba zrobić dość spore rozeznanie. Ja oczywiście mam swoich faworytów i pokaże Wam je wszystkie.
 




 

 











 

 
ZESTAWY PREZENTOWE





Jeśli potrzebujecie konkretnego zestawu prezentowego to wszelakie drogerie oferują szeroki wybór różnych propozycji. Także przygotowałam dla Was przegląd najciekawszych.




Z drogerii Rossmann szczerze nie jest zbyt wiele super ciekawych rzeczy, oto jakie zestawy Wam wybrałam. 





























Wydaje mi się, że drogeria Hebe ma lepsze zestawy prezentowe. Oto parę z ciekawszych. 





























Bransoletki Lilou




Bransoletki tej marki to wspaniały pomysł na prezent. Sama obdarowałam moja przyjaciółkę takim prezentem na urodziny. Podoba mi się to zwłaszcza, ze względu na to, że jesteście w stanie wszystko personalizować i wszystko ustawić pod siebie. Można też zrobić grawer. Dlatego dla fanek biżuterii, ale minimalistycznej i spersonalizowanej, będzie to strzał w 10!






To wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że propozycje Wam się przydadzą i że widzimy się w jutrzejszym wpisie.


Trzymajcie się ciepło,

XOXO

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION