ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

JAK ODBUDOWUJE SWOJĄ BARIERĘ HYDROLIPIDOWĄ?

 Generalnie moja pielęgnacja od lat wygląda w miarę podobnie. Oprócz zmieniających się produktów, system, a raczej ich zadanie się nie zmienia. Używam na przemian produktów oczyszczających, nawilżających i takich, które chronią moją skórę przed szkodliwym wpływem promieni świetlnych. 




Wszystko szło w miarę dobrze, do pewnego momentu. Pewnego dnia w Gdańsku myjąc twarz u kumpeli zobaczyłam, że moja skóra wygląda, lekko mówiąc tragicznie. Była czerwona, ściągnięta i piekła, a makijaż wyglądał na niej bardzo źle.


Powodów tej sytuacji widzę kilka:

- w zeszłym miesiącu po wielu latach odstawiłam antykoncepcję hormonalną. Hormony zawsze mają duży wpływ na stan skóry, włosów, czy nawet paznokci.

-testowałam kolejne przeklęte serum z witaminą C. Nie wiem, czy to ze mną jest problem, czy z tymi serami z witaminą C, w każdym razie myślałam, że się mocno zabezpieczyłam wybierając niskie stężenie.

-tak jak wspominałam wyżej, byłam na weekend w Gdańsku, więc zmiana wody i powietrza na pewno nie wpłynęła dobrze na moją skórę. 






Postanowiłam więc przyjąć strategię naprawczą. Polegała ona na paru innych krokach.

1. Przez pierwsze parę dni zrezygnowałam z makijażu. 

Dlaczego? Kiepska kondycja skóry = kiepski makijaż. Nie ma co się oszukiwać, że jest inaczej.  Jeśli na skórze jest dużo suchych skórek, struktura skóry jest zaburzona, a cera woła o nawilżenie, żaden, nawet najdroższy makijaż nie będzie się trzymał.

2. Postawiłam na nawilżanie, nawilżanie i nawilżanie.

Wieloetapowe nawilżanie skóry było kluczem do wyjścia z tej patowej sytuacji.


3. Okluzja na koniec.

Czyli zamykanie pielęgnacji czymś co będzie zamykać produkty położone niżej pod warstwą, która nie przepuszcza powietrza. Dzięki temu podbijamy działanie produktów.


4. SPF królem pielęgnacji. 


Najważniejsze jest dbać i chronić skórę, nawet w takiej krytycznej chwili, gdy walczymy o jej dobrostan. Zwłaszcza wtedy.







Teraz przestawię Wam produkty, które mi pomogły. 


- TOŁPA PURE TRENDS HAPPY MOOD BANANOWA REGENERACJA


Jest to produkt chyba niedostępny stacjonarnie w drogeriach. Nazwałabym to serum olejkowe, o przepięknym zapachu banana ( jak maska kallos bananowa). Fantastyczny produkt, który używam i na dzień i na noc. Super baza do dalszego budowania nawilżenia. Pozostawiony sam sobie jest dość mocno klejący.





-DERMEDIC HYDRAIN 2 KREM O PRZEDŁUŻONYM DZIAŁANIU 


Tak jak nazwa głosi "krem o przedłużonym działaniu". Ten krem jest super i na dzień (w dni bez makijażu) i na noc. Krem sam w sobie jest dość lekki, ale mam fantastyczne działanie. Nakładałam go naprawdę na dzień i na noc.






-LA ROCHE-POSAY CICAPLAST BAUME B5+


Kosmetyk, który stał się hitem tiktoka. Mówi się o nim, że leczy trądzik różowaty, rumień czy rogowatość naskórka. Kupiłam na początku i nie byłam super zadowolona. Natomiast jak zaczęłam stosować to jako okluzję, czyli ostatni krok w pielęgnacji, na krem, na serum, na wszystko. I zadziała się magia. Skóra po tym produkcie jest ekstremalnie miękka i super wypielęgnowana.









EFEKTY?



Wystarczyło pięć dni, żeby moja skóra odżyła. Wiadomo i tu warto zaznaczyć, że do odbudowy skóry trzeba czasu, ceramidów i cierpliwości. Jednak wystarczy parę dni porządnej, sumiennej pielęgnacji, żeby skóra była wyraźnie bardziej nawilżona, odżywiona i sprężysta.






Co warto zaznaczyć, ja chciałam rzucić się na nowe kosmetyki, kupić całą masę nowości. Jednak tu warto pamiętać, że kosmetyki mogą powodować nowe podrażnienia i nowe problemy.


Bazowałabym, jeśli macie takie same problemy, na kosmetykach które macie i dokupiła cicaplast z LP. Taka moja opinia.



Trzymajcie się ciepło.


XOXO


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION