ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

WIBO 3 STEPS TO PERFECT FACE CONTUR PALETTE

Cześć dziewczyny,

Trochę mi nie poszło "pisanie postów przed datą jego publikacji" i piszę tak na już. Dzisiaj będzie recenzja paletki do konturowania z Wibo. Jest to paletka składająca się z różu, bronzera i rozświetlacza.





Paleta do konturowania twarzy Wibo 3 Steps to perfect face została zaprojektowana z myślą o konturowaniu twarzy. Składa się z trzech niezbędnych elementów do wykonania tego typu makijażu.
W skład palety do konturowania twarzy Wibo 3 Steps wchodzą:
- Rozświetlacz nadający złocisty blask bez pozostawienia koloru, idealnie rozprowadzająca się formuła zapewnia efekt rozświetlenia na wiele godzin.
- Bronzer nadaje opalony odcień skóry w klasycznym odcieniu, dzięki umiejętnemu użyciu można wykreować idealny kształt twarzy.
- Róż w najbardziej pożądanym odcieniu z perłą holograficzną. Daje niesamowity odcień różu ze złotą poświatą. Idealna aplikacja, wystarczy jedno muśnięcie aby uzyskać subtelny odcień promiennych policzków ze złotą poświatą.


Ta paletka, odkąd tylko weszła, mówiła do mnie "kup mnie, nauczymy się razem konturować twarz". I chodziłam koło niej dobrych parę miesięcy, chciałam ją kupić na wrześniowych promocjach w Rossmannie. I w końcu po świętach kupiłam sobie tą paletkę. Jakby co jest też w wersji "dark" chyba.


Ogólnie to co rzuca się na pierwszy rzut oka to wielkość paletki. A raczej jej niewielkość. Mieści się ona spokojnie w dłoni, co oczywiście sprzyja zabieraniu jej ze sobą w podróże, bądź trzymania jej w kosmetyczce.

Ma duże i dość porządne lusterko, a za cenę ok. 20 zł otrzymujemy 10g produktu. Paletka pachnie, jak większość produktów Wibo. Zapach jest dość ładny.


Róż.



Ja wcześniej używałam różu z firmy Wet'n Wild, który miał jakieś tak drobinki, ale ogólnie był dość satynowy. To jednak nazwałabym różowym rozświetlaczem. Ma to złotą poświatę, która nie wiem czy mi się za bardzo podoba. Na pewno nie w połączeniu bronzer, róż i rozświetlacz, bo wtedy efekt kuli dyskotekowej gwarantowany. Ogólnie róż nie jest zbyt trwały, bynajmniej na mojej twarzy i chyba jest to dla mnie za dużo drobinek jak na raz. Jednak tak ogólnie w toku ujdzie.



Rozświetlacz.

Ja zawsze stroniłam od błysku, nawet w miejscach, w których jest wskazany. Jednak chcąc tą paletkę stwierdziłam, że może rozświetlacz okaże się  dla mnie fajną sprawą. Ma on dość chłodną podstawę, ale lekko złotą podstawę. Nie jestem przekonana do błysku, ani do drobinek brokatu na mojej twarzy. Daje fajny efekt, ale może do jakiś wymyślnych makijaży, a nie na co dzień. Mam namyśli makijaży na randkę z moim chłopakiem, wtedy można pobłyszczeć.







Bronzer.

Największe nadzieje tego trio. Bronzer. Jest on nie zbyt napigmentowany, ale to akurat ja uważam za zaletę. Mam taką tendencję do pakowania na siebie za dużo ilość kosmetyków do makijażu i jak coś jest mniej napigmentowane to tym lepiej. Wiem, że krążą opinie dziewczyn w sieci, że on na twarzy wypada pomarańczowo. No na mnie wygląda tak jak w opakowaniu, nie zauważyłam żadnych plam, ani znikania w ciągu dnia. Do aplikacji bronzera używam pędzla Hakuro,o nim, jak i o innych pędzlach z prezentu od mojego chłopaka pisałam tu (klik).









Szczerze? Niby ta paletka mi się podoba, a niby nie. Bo to jest coś nowego w moim makijażu i ekscytuje mnie używanie tego produktu, a jednak z drugiej strony to się jakoś świetnie nie trzyma na mojej twarzy i jakoś może nie jestem zbyt przekonana do efektu jaki to daje na mojej twarzy. Jednak konturowanie to dość ciężki orzech do zgryzienia i może jak będzie mi to będzie wychodzić to będę miała lepsze opinie.


Dam znać.


Miałyście już tą paletkę? Jakie macie opinie. Piszcie .



Trzymajcie się ciepło! Xoxo

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION