ZOSTA膯 KONSULTANTK膭 AVON

Ka偶da z nas kiedy艣 s艂ysza艂a, albo u偶ywa艂a kosmetyk贸w marki Avon. A gdyby tak mo偶na te kosmetyki zamawia膰 taniej? Mo偶ecie to robi膰 zostaj膮c konsultantk膮 Avon . Mo偶ecie dosta膰 rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Warto艣膰 rabatu zale偶y od wielko艣ci warto艣ci Waszego zam贸wienia. Dodatkowo mo偶ecie korzysta膰 z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mie膰 dost臋p do nowo艣ci katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Pozytywne w listopadzie 馃敐

Hej,

Dzisiaj zapraszam Was na ostatnie pozytywne w tym roku. Ostatnie, bo w grudniu b臋dzie "Odliczanie do 艣wi膮t", czyli ca艂y miesi膮c pozytywnych. A wi臋c co takiego dzia艂o si臋 w listopadzie? Zobaczcie sami!




Pewnie zdj臋cie czekolady Was zdziwi. Tak膮 zwyk艂膮 rzecz wstawiasz w pozytywnych, przecie偶 pewnie zjad艂a艣 ich du偶o w tym czasie. Faktycznie, ale to nie s膮 zwyk艂e czekolady. To czekolady, kt贸re moje przyjaci贸艂ki dosta艂y po oddaniu krwi. Ja niestety jeszcze nie mog臋 odda膰 krwi, poniewa偶 jestem niepe艂noletnia, wi臋c nie mog艂a uczestniczy膰 w Wampiriadzie. Jednak zrobi艂y to moje przyjaci贸艂ki. I tu m贸j apel to Was. Je艣li tylko macie sko艅czone 18 lat, jeste艣cie zdrowi i wszystko z Wami w porz膮dku, oddawajcie krew! Dla Was to niewiele. A komu艣 mo偶e uratowa膰 to zdrowie, a nawet 偶ycie. Tak samo zach臋cam do zg艂aszania si臋 jako dawca szpiku. To jest naprawd臋 dla nas zdrowych, silnych ludzi niewiele. A pami臋tajcie, 偶e dobro wraca!  









Wiecie jak babski dzie艅 mo偶e nastroi膰 kobiet臋 na ca艂y miesi膮c? W艂a艣nie jakie艣 dwa tygodnie temu z moj膮 przyjaci贸艂k膮 Madzi膮 urz膮dzi艂y艣my sobie taki dzie艅. Obie potrzebowa艂y艣my tego, bardzo. By艂y艣my na pizzy. Dobrej, nawet bardzo. Na ogromnej kawie z Costy i na lody. Bomba kaloryczna. Ale co tam. By艂y艣my w sklepach, w drogeriach, plotkowa艂y艣my. I takie chwile warto docenia膰 i czeka膰 na nie. Czasem w wy艣cigu codziennych obowi膮zk贸w zapominamy o tym, 偶e ludzie s膮 najwa偶niejsi. Nie pieni膮dze i inne materialne rzeczy, a cz艂owiek obok nas. Pami臋tajcie docenia膰 ludzi, by膰 im wdzi臋cznym i ci膮gle stale by膰 przy nich, bo mog膮 nas potrzebowa膰.








Ania z bloga "Aniamaluje" napisa艂a ostatnio fajny tekst, o tym, 偶e kobiety zmieniaj膮 co艣 w swoich w艂osach z wa偶nych powod贸w (klik, aby przeczyta膰). I to tekst, kt贸ry pasuje do mnie. Jestem znowu ruda, podoba mi si臋 to cholernie, chocia偶 nie ka偶demu z mojego otoczenia to si臋 podoba. Wi臋c co si臋 kryje za moj膮 zmian膮 koloru? Ch臋膰 zmiany 偶ycia. Pokazanie, 偶e wreszcie jestem sob膮. Zwariowan膮, z g艂upimi, a czasem nawet bardzo, pomys艂ami. Bo nie bycie sob膮, jest chore. A co najgorsze na t膮 chorob臋 choruje du偶a cz臋艣膰 spo艂ecze艅stwa. Jeste艣my kim艣, nie kim my chcemy by膰, a kim艣 kim kto艣 inny chc臋, 偶eby艣my byli. Ja si臋 nie dam. Nie pozwol臋 st艂umi膰 swojej barwnej natury. Jestem szalon膮 dziewczyn膮 z doz膮 nie艣mia艂o艣ci, 艣mieszkiem z wredot膮 wrodzon膮 i z艂o艣liwie mi艂膮 dziewczyn膮, kt贸ra wysy艂a wszystkim swoje notatki i zadnia domowe. I na zaznaczenie tego pofarbowa艂am si臋 na rudo, Ot jak膮 siln膮 i niezale偶n膮 kobiet膮 jestem.





Co prawda nie by艂 to miesi膮c wielkiej naukowej produktywno艣ci. Natomiast by艂 to miesi膮c poznania inspiruj膮cych ludzi, poznania ich historii. Da艂o mi to wielkiego 偶yciowego kopa, kt贸rego tak bardzo ostatnio potrzebowa艂am! M贸wi臋 tu o poznaniu Beaty Miko艂ajczyk i obejrzeniu filmu "Najlepszy", wi臋cej o tym przeczytacie w jednym z ostatnich post贸w na blogu (klik). Polecam obejrze膰 film, bo petarda jest.




Rzecz膮, kt贸ra ma ma pozytywny fina艂, ale sama w sobie nie by艂a taka, to remont w moim pokoju.
Powiem Wam, 偶e funkcjonowa艂am bardzo kiepsko przez 5 dni, zero prywatno艣ci, swobody, nie mog艂am zamkn膮膰 drzwi, ani wyciszy膰 si臋. Po za tym nie wiedzia艂am gdzie s膮 moje rzeczy, nie mog艂am ich zlokalizowa膰. Jednak efekt ko艅cowy jest mega! Wreszcie mam panele, od艣wie偶ony kolor. Zacz臋艂am kocha膰 m贸j pok贸j bardziej! I chocia偶 jeszcze nie wszystkie rzeczy s膮 na swoim miejscu, to dla mnie remont si臋 zako艅czy艂, a ja czuj臋 si臋 przeszcz臋艣liwa.





No i kurcze! Tak blisko do moich urodzin, imprezy, ju偶 zaproszenia prawie wszystkie rozdane. Jestem po prostu w szoku jak szybko czas leci. Za nieca艂y miesi膮c urodziny. Po prostu nie wierz臋.




I wiecie co to by艂 wspania艂y miesi膮c, a nast臋pny b臋dzie z pewno艣ci膮 jeszcze lepszy! Prawie ca艂y sp臋dzimy razem, b臋dziemy wida膰 si臋 w po艣cie co dwa dni i mam nadziej臋, 偶e to b臋dzie cudowny czas!



W tym po艣cie to wszystko!


A maj膮c Wasz膮 uwag臋 na minutk臋 jeszcze zapraszam Was na moje social media"

snapchat: aliceinbadblog

ig (klik) alicja_w_swoim_swiecie

facebook (klik)


Trzymajcie si臋 cieplusio!
XOXO




Mem dla wytrwa艂ych :D




Komentarze

  1. u mnie te偶 zmiany fryzury czy kolor贸w w艂os贸w zwykle wi膮偶膮 si臋 z czym艣 wi臋cej ;)
    Z ch臋ci膮 do艂膮czam do obserwator贸w :)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

OD呕YWKI DO W艁OS脫W MARKI ISANA- CZY PIEL臉GNACJA W艁OS脫W MUSI BY膯 DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SI臉 NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION