ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Odliczamy do świąt #11 i 10

Hej,

Tak wiem, że to drugi łączony post. Jednak, tak jak przypuszczałam na początku, jest mnóstwo dni w których mi się po prostu nie chcę, nie mam siły, weny, albo nie dzieje się nic, co było by warte choć wspomnienia na blogu.





Wczoraj udzielałam korków z angielskiego. Nie szło nam wczoraj, jeśli mam być szczera, ale pokonałyśmy materiał mam nadzieję, że z dobrym skutkiem. Jadłam też wczoraj pierniki, zrobione przez moją kuzynkę i ciocię. Miałam polukrować je, ale na też weny nie miałam. A więc, muszę Wam powiedzieć, że takie "naked" też są dobre.




Przyjechał też mój kuzyn.  Lubię spędzać z nim czas, chociaż mamy, cóż.. różne priorytety w życiu, różne poglądy na różne tematy, ale jedno jest pewne, skoczylibyśmy za sobą w ogień i chronilibyśmy się zawsze i wszędzie. Wczoraj na przykład siedzieliśmy i opijaliśmy smutki związane z zagrożeniem z polskiego, żeby nie było, mam średnią na trzy, ale moja nauczycielka wstawiła mi jeden i wczoraj dostałam zawału, byłam o krok od rzucenia szkoły, oczywiście żartuję.





Tak w ogóle, jakbyście chcieli poczytać czasem coś z cyklu #życiowe rozkminy, to jestem też na Twitterze! Zapraszam, jak lubicie to miejsce w sieci.




Dzisiaj zamiast kącika kosmetycznego, pragnę Wam opowiedzieć trochę o mojej maturze, edukacji i wszystkim.



Od zawsze wiedziałam czego chcę. Do drugiej klasy gimnazjum chciałam zostać lekarzem, potem chciałam zostać terapeutą od uzależnień i psychologiem, a na końcu chemikiem. Jak widać to wszystko ma jakiś niby wspólny pierwiastek. Od pierwszej klasy szkoły średniej myślę trochę bardziej racjonalnie. Chemii nie nauczę się sama w domu, a biologii już bardziej. Oczywiście nie jest to bułka z masłem, ale jest to możliwe. Nie mam w ogóle biologii w planie (w senie w planie lekcji). Jestem w technikum ekonomicznym, jednak nie chcę być ekonomistą. Od zeszłych wakacji mam cel, plan i kierunek idealny, czyli biologia sądowa. Jak to zobaczyłam to wiedziałam, że ja chcę to studiować. No i tak od wakacji się uczę tej biologi i jak we wrześniu i październiku szło mi naprawdę super, tak teraz jest masakra. I od paru tygodni chodzi za mną przekonanie, że może powinnam się z tego wycofać, może jeszcze zacząć się uczyć do czegoś innego i zdawać na ekonomię, chociaż mam większe szanse.



Szczerze, nie wiem. Nie mam pojęcia.  Z jeden strony spełnianie marzeń, to coś co trzeba w życiu robić. A z drugiej strony mam jeszcze czas na wycofanie, rozpoczęcie nauki czegoś innego. I szczerze nie wiem, co mam zrobić. Może jestem po prostu zmęczona nauką, zbliża się koniec semestru. I potrzebuję motywacji, snu i więcej kawy.


Może podzielicie się swoją historią szukania drogi życia? Może stoicie w tym samym momencie życia jak ja?


A ja teraz oglądam GRU, DRU i MINIONKI. Chyba tego potrzebowałam jak nic innego, odmóżdżenia. Może jestem dziecinna, ale uwielbiam bajki Disneya. I jak chyba wiecie minionki sprawiają mi mega radość, nie wiem czemu tak jest, ale na poprawę humoru.



Mam nadzieję, że Wasz dzień był cudowny, bardziej niż mój. Jutro pokaże Wam może coś kosmetycznego. Albo coś innego ciekawego. A teraz lecę myju, demakijaż zrobić i vlogmasy oglądać.


JUTRO PIĄTEK, a więc #staypositive


Trzymajcie się ciepło,



XOXO.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION