ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Odliczamy do świąt #13 i 12

Hejo,


Witam Was po mini przerwie w #blogmasie. A o przyczynach zaraz. Jednak wracam i będę już codziennie.


Jak wiecie, albo nie, jestem alergikiem. Moją największą alergią jest ta na kurz. No więc w niedzielę zaczęłyśmy z babcią porządki do świąt i wyciągałam ozdoby ze strychu. No i w nocy z niedzieli na poniedziałek spałam jakieś 3 godziny. Alergia mnie mega męczyła. Na domiar złego ja w poniedziałek wstaje przed 5 rano, więc w szkole przysypiałam i prawie od razu jak wróciłam do domu poszłam spać. Obudziłam się prawie o 19, a potem miałam spuchnięte pół twarzy, od alergii. I nie miałam ani siły, ani ochoty robić cokolwiek. Więc postanowiłam, że lepiej sobie dzień opuścić, niż biadolić jak ja bardzo umieram.



Staram się dbać o przyjaźnie jak tylko mogę. Czasem bywa to trudne, bo chodzimy do różnych szkół, bo moje przyjaciółki piszą matury w tym roku szkolnym. Jednak chyba od września z Gabrysią staramy się chodzić na spacery razem. Nasze małe wypady mają minimum 5 kilometrów. I tyle zrobiłyśmy też dzisiaj. Było trudno, bo bardzo, ale to bardzo zimno. Jednak ja lubię bardzo spędzanie wspólnie czasu, to uskrzydla. Takie przyjaźnie od zawsze są ważne. Gabi jest jedną z tych osób, która nigdy mnie nie zostawiła, zawsze wysłuchała i zawsze wsparła. Wiem, że ona pewnie tego nie czyta, ale dziękuję <3






Gabi też wie, że mam obsesję na punkcie kokosa i mi powiedziała, że istnieje fantazja z kuleczkami kokosowymi. I kupiłam, zjadłam i jest mega! Polecam.





Obiecałam Wam, że powiem Wam jak sprawdza się pianka pod prysznic. Powiem Wam, że chyba nie wrócę do normalnego żelu do mycia.  Jedna pompka starcza na umycie prawie całego ciała. Do tego tak pięknie pachnie. Polecam, nie kosztuje wiele, a ma zadatki na wydajny produkt, a to coś co my tygryski lubimy najbardziej.




Moja skóra, pewnie przez zmęczenie, wygląda kiepsko. Porobiły mi się suche skórki, jakoś moja skóra się łuszczy, a podkład się nie trzyma. A wiec, czas na domowe spa. 



Zaczęłam od peelingu. Najmocniejszego jaki mam. Między palcami jak go rozetrzecie to czuć jakby to był piasek. Ma dość mocne drobinki, ale czasem, wiadomo nie często, trzeba zrobić takie rzeczy. Ja go używam pewnie rzadziej niż raz w miesiącu.



Potem mamy maske oczyszczająca z Avonu. Musze Wam powiedzieć, że bardzo lubię produkty z Avonu i chyba napiszę o nich osobny post. Maska fajnie oczyszcza, ma taki męski, seksowny ( :P) zapach, do tego jest tania. 



Ale, żeby nie zostawić mojej skóry takiej napiętej, ściągniętej, mega czystej. Mam kolejną maskę z Avonu, tym razem nawilżającą. Uwielbiam ją. Właśnie siedzę z nią na twarzy. Jest cudowna. 




I to niestety na tyle dzisiaj. Padam na twarz już, a jeszcze trochę muszę zrobić, a więc ja się z Wami żegnam, życzę miłego wieczoru i spokojnej nocy i widzimy się jutro!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION