ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Odliczamy do świąt #9 i 8

Hej,


Jak wiecie, znowu moja systematyczność przegrała z lenistwem :D Ale jestem dzisiaj. Nie mogę uwierzyć, że za tydzień moje urodziny prawie będą. Jak ten rok szybko zleciał. BOŻE.





Zawsze zastanawia mnie czemu ta sobota tak szybko leci. No wiecie, ja raczej nie zrobiłam nic, a się zrobiła 21 :D. Trudno mi się zebrać im bliżej świąt, bo mam w głowie długie wolne dni.


Zrobiło się trochę zimno, trochę nawet bardzo zimno. Jest mi coraz bardziej nieprzyjemnie, trochę pizga złem.




Wczoraj po szkole w całym ferworze przypływu wolności nie przerobiłam cudownego tematu z biologi jaki miałam zamiar. Zamiary się skończyły wraz z przyjściem do domu. Wtedy już mi się nic, ale naprawdę nic nie chciało. Przepisałam tylko to co musiałam przepisać.




Tak naprawdę mam zamiar przerobić ten dział do końca przyszłego tygodnia, być może mi się uda, może dam radę, a jak nie to zrobię to od razu po świętach. Muszę przyspieszyć i to ostro. Bo wiecie, czekają mnie dwie książki jeszcze, więc... no :D


Oglądałam dzisiaj bardzo fajną komedię romantyczną. Nosiła tytuł "IN YOUR EYES" i powiem Wam, że sama fabuła była ciekawa, bo taka niestandardowa. Niby oklepany romans, a jednak nie. Jeśli macie dwie godzinki wolne, to polecam. Bo jednak to coś innego trochę niż zawsze. Najgorsze jest to, że nie mogę powiedzieć zdania o tym filmie, bo to już będzie spoiler, a to nie o to chodzi.



Po za tym czuję, że mnie coś bierze, od rana kicham, leci mi z nosa. Mam nadzieję, że chora nie będę na same święta, ale L4 na ostatni tydzień to by się przydało, nie powiem, że nie. A co najzabawniejsze, jak była w domu, to mnie męczył katar, ale przez dwie godziny chodzenia na świeżym powietrzu kataru nie było :D. Wyjaśnij mi ktoś, o co chodzi, bo nie wierzę.




Dwie godziny na tym orzeźwiającym powietrzu, nawet nie były, aż tak bardzo mroźne jak sądziłam, że mogą być. Po za tym, czy Wy widzicie, to 8 kilometrów?! Jak zawsze robię max 5,5 :D. Co zrobić.


Po za tym czy ja nie mówiłam tryliard razy jaką kaleką jestem. Wróciłam ze spaceru i tak jakoś śmiesznie usiadłam na krześle i kolano mnie boli. Ja czasem po prostu w siebie nie wierzę, nie dowierzam czasem. Ale tylko czasem. Przez resztę życia jestem do tego, więcej niż przyzwyczajona. Zresztą moi znajomi i rodzina też.




Jeśli chodzi o kosmetyczną cześć posta, to dzisiaj był wielki dzień :D. Miałam na sobie tak bardzo minimalistyczny makijaż, że aż szok. No, bo wiecie ja zazwyczaj noszę pięć kilo gładzi szpachlowej i mocne cienie, a dzisiaj, że mi się i nie chciało i nawet nie bardzo miałam ochotę na makijaż. Więc był tylko podkład, korektor, puder i tusz. Aż nie wierzę :D


A po za tym od paru dobrych tygodni stosuję olejek rycynowy na rzęsy. Moje naturalne rzęsy są coś liche. Te dolne to długie i ładne, a te górne jakieś takie wyliniałe. Jednak odkąd stosuje ten olejek na rzęsy mimo, że nieregularnie to moje rzęsy zaczęły rosną i to bardzo. I powiem Wam, że efekt mi się coraz bardziej podoba, przez co mam większą motywację o stosowania tego. O ile nie zapomnę :D.




I to by było na tyle! Zdaję sobie sprawę, że jutrzejszy dzień będzie bardziej niż bardzo nudny, bo będę się uczyć. Wiecie, po co robić sprawdziany przez cały semestr, jak można w ostatnim tygodniu przed świętami. Postaram się napisać się coś ciekawego, ale nie obiecuję.


Trzymajcie się ciepło,

Xoxo


Komentarze

  1. Pocieszę, że też mi zostały jeszcze dwie książki do przerobienia (poprawiam maturę z biologii), ale do maja jeszcze sporo czasu, damy radę :) Życzę wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda maturę mam za rok, ale dziękuję bardzo i trzymam kciuki za Ciebie w maju :* I dziękuję ślicznie <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION