ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Odliczenie do świąt #5 i 4

Hej,

Wiecie co? Mam serdecznie dość tego tygodnia. Jutro mam ostatnie dwa sprawdziany, a w piątek tylko Wigilia klasowa i święta. Ten tydzień wygląda tragicznie. W poniedziałek nauka na wtorkowy sprawdzian, wczoraj robienie zadań z pracowni statystyki, a jutro są dwa sprawdziany, więc czekało mnie milion zadań do przerobienia. Ale muszę tylko przetrwać jutrzejszy dzień, tylko albo aż.




Piję ostatnio za dużo kawy, ale to się zmieni, jak nie będę musiała się uczyć. Wiecie, jak mam wolne po południe to nie czuję potrzeby pić kawy, a ja muszę się uczyć to bez kawy to ani rusz. Po za tym dzisiaj, był hit, mój autobus powinien przyjechać o 7:09, a przyjechał o 7:40. Tak, stałam i marzłam. Magicznym sposobem nie spóźniłam się jakoś bardzo na lekcję, jednak co się namarzłam to moje.


Wiecie za co uwielbiam ludzi, którymi się otaczam, za ich niezwykłość, dzisiaj moja koleżanka "robiła sałatkę" na korytarzu. Umierałam ze śmiechu. :D


Po za tym zaczęłam kochać mojego kuzyna parę razy mocniej. Kupił mi dzisiaj Kkbaba, przyjechał z nim, za swoje pieniądze dodam i pojechał do domu. No byłam w szoku.




Pssst Polecam mojego snapchata "aliceinbadblog"


Moje włosy ostatnio przechodzą kryzys. Wyglądają wiecznie źle, wiecznie jakbym im krzywdę robiła i poniekąd to tak jest. Wiecie, zła pielęgnacja jest krzywdzeniem włosów. Więc stwierdziłam, że należy coś z tym zrobić i tak trafiłam na bloga Natalii z www.blondhaircare.com. Od wczoraj pochłonęłam chyba połowę wpisów o włosach. Począwszy od tego jak poprawnie myć włosy, przez to jak często je myć, a skończywszy na tym jakich produktów używać. Natalii podejście do włosomaniactwa jest dla mnie bardziej bliskie . Nie odrzuca ona produktów z SLS'em, ani z silikonami, a tłumaczy dla jakich włosów, co jest dobre. Bardzo mi się podoba koncepcja podawania problemów włosowych, a nie podawania jednej cudownej metody pielęgnacji, jak to niestety bywa na różnych bloga i grupach na Facebooku.


Ja wczoraj na przykład chcąc jakoś zacząć moją nową pielęgnację postawiłam na oczyszczanie włosów sodą oczyszczoną. I mimo, że to dopiero pierwsze mycie włosów, pierwsze kroki, to moje włosy od wczoraj odżyły. Wyglądają na bardziej spójne, oczyszczone, mają cudowną objętość i ładnie błyszczą.


Jeszcze oczywiście dużo przede mną, ale mam nadzieję, że będzie mi wychodzić coraz lepiej i gdy opanuje już tą pielęgnację i będę widzieć lepsze efekty napiszę Wam o tym post.





Co do pielęgnacji twarzy. Ostatnio mocno skupiam się na niej, bo jak wiadomo idą święta i moja impreza urodzinowa, a podstawą każdego mocnego, długotrwałego i ładnego makijażu jest oczywiście zadbana cera. Więc staram się co najmniej raz w tygodniu robić peeling, maskę oczyszczająca i nawilżającą i takie mini spa zafundowałam sobie dzisiaj, tak żeby też ukoić się troche przed snem.



A więc tak wyglądają moje ostatnie dni. A jak u Was? 


Trzymajcie się ciepło,

do jutra,

XOXO.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION