ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

Odliczanie do świąt: 21 i 20! Henna na włosy i zamówienie z cocolita!

Hej,

Początek tygodnia nie jest dla mnie łaskawy, jednak postanowiłam nie tracić zapału i pokazać Wam dzisiaj inne rzeczy, które być może przydadzą się Wam. 





Zacznijmy od tego, że farbowanie długich, gęstych włosów jest denerwujące. U fryzjera jest to drogi interes, a w domu musicie zużyć pięć opakowań farby, a czasem  i tak zabraknie. Po za tym do farby  chemicznej potrzebuję osoby, która mnie pofarbuje. Henna jest tańsza, łatwiejsza i przede wszystkim jestem w samowystarczalna. Co prawda trzeba się trzymać pewnych kroków i zaleceń, ale moim zdaniem efekt jest tego warty.

Warto wspomnieć w tym miejscu, że włosów po hennie nie można oddać w ramach oddawania włosów na różnego rodzaju peruki. 





Pierwszym krokiem jaki wykonuję przed hennowaniem to porządne wyczesanie włosów, peeling i umycie włosów, najlepiej szamponem bez silne myjących środków. Jest to potrzebne aby mieć pewność, że na włosach nie ma nic. Nie nadkładamy żadnej odżywki, odsączamy włosy z wody.




Mieszankę z henną można przygotowywać na różne sposoby. Można to zrobić po prostu z wodą, jak sam producent proponuje na opakowaniu, jednak dla mnie ta mieszanka jest zbyt wodnista i nie umiem sobie z tym poradzić. Ja dolewam odrobinę wody i do proszku dokładam odżywkę do włosów i mieszam z maską, albo odżywką do włosów. Trzeba pomieszać nasz roztwór do momentu wymieszania całego proszku z płynnymi substancjami. Tą maź nakładam an włosy nad wanną, oczywiście w rękawiczkach. 




Kolejna moja uwaga dotyczy tego, że hennowanie najlepiej robić w starych ubraniach, najlepiej nad wanną i przygotujecie się na od razu sprzątanie. 






Jak już nałożę tą maź na włosy to związuje je gumką w koka, nakładam czepek, albo folię spożywczą i nakładam na głowę starą czapkę, aby utrzymać ciepło. Z taką mieszanką na włosach siedzimy od pół godziny do dwóch godzin. Ja, chcąc uzyskać jak najlepszy efekt siedzę z henną do 2 godzin.


Następnie spłukujecie włosy bardzo dokładnie, do momentu, kiedy będziecie pewne, że nic na nich nie zostanie. Następnie nie nadkładacie na włosy już nic. I nie nakładacie na włosy nic przez 48 godzin, żadnych produktów, aby zachować trwałość koloru :)





Postawiłam na ciemny brąz, bo znudził mi się rudy i to bardzo. Moje naturalnie jasne końce też nadal są jaśniejsze. Moje włosy mają trochę rudawy pod ton, ale tak jest w przypadku farbowaniu henną, która ma naturalnie taki ton.














Włosy po hennie są lśniące, zdrowe i przede wszystkim regularne hennowanie powoduje pogrubienie stryktury włosa, a więc jest to zbieg pielęgnacyjny, który zmienia kolor.


P.s po hennie włosy "pachną" sianem :D



W tym całym moim złym humorze sytuację poprawił  kurier, który przyniósł moje zamówienie z Cocolity. Zrobiłam zamówienie z piątek późnym wieczorem, a dzisiaj rano było już u mnie.  Bardzo miło wspominam zamawianie z tej drogerii co serdecznie polecam.





Co prawda zamówiłam prezenty świąteczne w większości, których Wam nie pokażę, ale zamówiłam też sobie paletkę z Revolution Newtrals 2. Jest to w całości ciepła paletka. 







Opakowanie paletki jest bardzo minimalistyczne. Nie ma tam nie wykorzystanego miejsca, lusterka też nie ma, ale mi to nie przeszkadza.

Czemu kolejna ciepła paletka, mimo że świat makijażowy ma ich już dość? Dlatego, że z ciepłymi cieniami się lepiej pracuje, ciężej jest nimi zrobić sobie krzywdę, czy nie wyglądają jak siniaki. 





Po za tym one lepiej współgrają z moim kolorem oczu. Co prawda nie bawiłam się jeszcze cieniami na oczach, ale liczę na jakoś cieni, do jakiej marka ta już mnie przyzwyczaiła.


Jako, że planuje zrobić dla Was post z propozycjami makijaży na wigilię i sylwestra  może chcecie jeden zobaczyć w odsłonie cieplejszej? Dajcie koniecznie znać.



Ja wracam do nadrabiania zaległości w nauce i szkole, a Wam życzę miłego popołudnia!


Trzymajcie się ciepło,


XOXO.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION