ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

MOJE POSTANOWIENIA, CELE I MARZENIA NA 2020.

Hej,


W sumie zastanawiałam się, czy jest sens postanawiać coś na nowy rok. Żyjemy w dobie świadomości, że postanowienia noworoczne są bezsensowną nadzieją i tak się ich nie spełnia. Takie tradycyjne postanowienia noworoczne faktycznie są bezsensu, ja jednak nigdy ich nie spisywałam. Jestem zdania, że chciałabym skupić się na rzeczach, które są w zasięgu moich rąk, przybliżyć się do nich, poprawić je i wdrożyć w życie.





ZACZĄĆ PRZYKŁADAĆ SIĘ DO PIELĘGNACJI TWARZY I CIAŁA


Muszę przyznać tak jak w 2019 cisnęłam cały rok pielęgnacje włosów, tak pielęgnacja twarzy, czy ciała? Hmm.. no nie bardzo. Moja cera i tak się poprawiła po przeprowadzce do Torunia. Pewnie głównie ze względu na zmianę wody i stylu odżywiania, jednak niestety zdarza mi się zapominać czy to o kremie, czy to o toniku. Przez co moja skóra z mieszanej, zrobiła się bardzo przesuszona.  Do pielęgnacji twarzy, zwłaszcza trądzikowej jak moja, należy zwracać uwagę na min. zmianę poduszek, ręczników i wszystkich innych higienicznych rzeczy.


Co do pielęgnacji ciała, muszę zbadać przyczynę alergii skórnej na moim ciele. Być może używam do mycia zbyt mocno myjących produktów, z detergentami. Plus oczywiście zapominam o balsamowaniu, albo chociaż olejowaniu ciała. Może mogłabym znowu spróbować szczotkowania ciała na sucho? Kto wie.





ORGANIZACJA CZASU



Tak jak w klasie maturalnej wymiatałam w kwestii organizacji czasu, tak po długiej wakacyjnej przerwie nie idzie mi to tak świetnie jak powinno. Czas wziąć kalendarz, długopis, zrobić listy, plany i powoli, pojedynczo zaliczać jeden po drugim zadaniu, zwłaszcza, że idzie sesja. 


Na blog jest paręnaście wpisów odnośnie organizacji czasu, w sumie sama metoda organizacji czasu się nie zmieniła, nadal są listy zadań, nadal jest kalendarz, kartki, listy i długopisy. Organizacja czasu czasu sama w sobie nie ma być celem. Celem ma być spokój ducha, więcej wolnego czasu, ale niekoniecznie przeleżanego bezcelowo.









PICIE WIĘKSZEJ ILOŚCI WODY



Nie jestem człowiekiem, który kocha trendy. Nie idę z falą mody na zdrowy styl życia, czy na bycie chudszą. Zmieniłam już sporo nawyków żywieniowych mieszkając sama. Jednak picie wody jest kluczowym aspektem do zatrzymania zjawiska migren, które mi towarzyszą. Zauważyłam, że gdy dopuszczam do nie picia wody, przez wiele godzin to ból głowy jest murowany. Czas się za to zabrać za kontrolowanie tego i nie cierpieć na bezsensowne bóle głowy, które nie pozwalają mi na życie.




KONTROLOWANIE ILOŚCI WYPITEJ KAWY 


Kocham kawę tak mocno, że aż boli. Piję jej okropnie dużo. W sumie dzięki wyzwaniu rzuconym mi przez mojego przyjaciela postanowiłam zapisywać codziennie ile kubków kawy  piję w miesiącu. Po miesiącu styczniu i podliczeniu ile kaw piję, będę starała się to jakoś usystematyzować i po prostu zmniejszyć ilość wypijanych kaw. Wiecie, nie zrezygnuje z kawy, bo piję ją z czystej przyjemności, a nie dla pobudzenia.








ROBIĆ CODZIENNIE 8000 KROKÓW


Kocham spacerować, chodzić, a kroki liczę od już 2-3 lat. Jednak zawsze robiłam to przy okazji czegoś. Potrafiłam zrobić 30 000 kroków, a czasem nawet nie 1000. Dlatego postanowiłam, że jak będzie więcej to będzie świetnie, a jak nie to zawsze 8000 kroków będę robić. Po prostu dla siebie, dla zdrowia, by nie zwariować.








DAĆ SIĘ PONIEŚĆ KREATYWNOŚCI 



Makijażowo szczególnie . Chciałabym wrócić do makijażowego świata, do barw, do tekstur. Trochę polubiłam znowu nude makijaż. Chciałabym wrócić do takiego kolorowego ptaka. Malować spontanicznie, więcej i więcej nowych twarzy. Zdobyć więcej doświadczenia i przede wszystkim dobrze się bawić.












To wszystkie moje główne cele, plany i marzenia na 2020. Jakie są Wasze postanowienia? Czy może w dobie dzisiejszego braku postanowień, nie macie ich?


Trzymajcie się ciepło.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION