ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

TOREBKA ME&BAGS PO PÓŁ ROKU UŻYTKOWANIA

Hej,


Musicie wiedzieć, że ja nie sądziłam nigdy, że to będzie mój już drugi post o jakiekolwiek torebce, ale jakoś ta marka torebkowa sprawiła, że ja naprawdę chcę pisać dla Was recenzje po czasie i nawet chcę kupić nową torebkę, a to jest już serio dziwne, jak na mnie.








Jeśli macie ochotę na przeczytanie mojego postu o tej torebce, tuż po jej zakupie to zapraszam do postu (klik)




Link do sklepu me&bags (klik)
Moja miłość do torebek marki me&bags zakiełkowała na youtubie. Tam szczególnie dziewczyny z kanału Marka pokazywały torebki, byłam zachwycona. Potem ta miłość przeniosła się na sferę rzeczywistą  i moja przyjaciółka kupiła sobie torebkę tej marki. Widziałam ją na żywo, każdego dnia przez długie miesiące. Widziałam jakie kilogramy moja przyjaciółka wrzuca do tej torebki i jak ona się sprawuje. Sama zapragnęłam tą torebkę mieć.



Zostałam jej posiadaczką we wrześniu zeszłego roku. Wybrałam model Duo Pyton. Wybrałam model Duo, ponieważ jest w tych torebkach coś wyjątkowego. Można je nosić w dwojaki sposób. Można schować do środka tą materiałową część i uzyskać efekt prostej, zamszowej torebki, ale także to wyciągnąć i mieć kontrastująca wersję materiałową.



Czemu wersja czarna z wężowym akcentem materiałowym? Bo chciałam aby ta torebka pasowała na co dzień do biegania na zajęcia na uczelnię. Po za jest to nadal aktualnie jedyna moja duża torebka i nie bardzo miałam ochotę na szaleństwa kolorystyczne. Jeśli będę kupować nową torebkę, a na bank będę, to pomyślę o wariacji kolorystycznej jakiejś.


Link do mojego modelu torebki (klik)
Bałam się trochę czarnej zamszowej torebki, to jak z zamszowymi butami. Bałam się, że będzie się mocno brudzić i nie będę w stanie jej doczyścić. Nic bardziej mylnego. Ten zamsz czyści się bardzo dobrze, wystarczy szmatka z wodą, jednak szmatka musi być bez włosków, by nie zostawiła ich na torebce. Zwykle pomaga nawet sama zmoczona ręka. A czyściłam z tej torebki i koktajl z białkiem i pył po remoncie :D, więc nie ma problemu z dbaniem o jej czystość.


Te sznurki można wymieniać na inne kolory. Albo jeśli one się zabrudzą można je wyprać w pralce, ponieważ są bawełniane. Pranie torebki całej jest możliwe, jeśli wybierzecie torbę z tkaniny.  Co do sznurków jeszcze czas nie działa na nich niekorzyść. Przy codziennym używaniu go po kilkadziesiąt razy nie rozluźnia się, nadal z takim samym podkładem siły się ją otwiera i zamyka.


Nie byłam na początku przekonana co to formy zabezpieczania torebki przed kradzieżą, czyli wspomnianym sznurku. Jednak po czasie myślę, że jest to opcja nawet bezpieczniejsza niż zamek, bo by ją otworzyć potrzeba dwóch sznurków, po dwóch stronach, a z zamkiem tak jest, że jeśli macie go z tyłu torebki to łatwo go otworzyć i wsunąć rękę.


Ta torebka jest diabelsko pojemna. Noszę w niej laptopa, mnóstwo rzeczy. Byłam w nią spakowana na weekend to WWA. Przy tym ma wygodne rączki. Często wcześniej w torebkach jakie miałam to rączki  się urywały i psuły na szybciej. A tu, nic. Po za tym te rączki są na tyle długie, że noszenie tej torebki, nawet wypchanej, jest wygodne.


Powiem Wam, że jest mnóstwo nowości na ich stronie, nowych modeli torebek, plecaków, toreb na laptopa. Wszystko to jest godne uwagi i warte zobaczenia. Na bank rozejrzę się za nową torebką na lato, a przy okazji na lata :D 




Odwiedźcie dziewczyny z tej marki na ich instagramie @me&bags i zostawcie trochę miłości pod ich zdjęciami!



Trzymajcie się ciepło,


XOXO.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION