ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

SZCZOTKA ABODY Z ALIEXPRESS

Hej,


Mam problem z rozczesywaniem włosów. Nie jest to czynność, którą lubię. Ba! Ja jej nawet nie toleruje. Chyba jest to pokłosie dzieciństwa, gdzie moja babcia czesała moje grube, gęste włosy grzebieniem każdego ranka. Dlatego cały czas poszukuje szczotek do włosów, które by tą czynność uprzyjemniały. W związku tym, zapraszam Was dzisiaj na recenzję szczotki Abody z Aliexpress.









Dane techniczne:



Kupiłam szczotkę na aliexpress i wtedy kosztowała ona 12 zł, teraz kosztuje 20 zł, ale to nadal jest jakby spoko cena za szczotkę. Znajdziecie ją po różnymi linkami ja tu wrzucę ten, z którego ja kupowałam ją (klik).


Jest to szczotka, która ma bardzo miękkie plastikowe ząbki, połączone z czymś na kształt włosów dzika, czy innego zwierzęcia. Chociaż założę się, że one także są sztuczne. Plastik, z którego wykonana jest głowica szczotki jest bardzo porządny, a rączka obita jest gumą, czyli ciężej jest ją wypuścić z dłoni podczas czesania. Głowica szczotki jest też wyprofilowana pod kątem by ułatwić rozczesywanie włosów przy skórze.


Nie pamiętam ile dokładnie szła do mnie ta szczotka, ale nie było to specjalnie długo. Teraz ciężej dochodzą paczki z aliexpress, więc mogą być jakieś dłuższe dostawy.






Moje odczucia:



Ta szczotka bardzo często jest porównywana do szczotek marki Olivia Garden, które są jednak dwa razy, trzy razy droższe, niż to cudo. Pamiętam, że na samym początku byłam zaskoczona delikatnością z jaką czesze ta szczotka. Przez to, że te włoski są bardziej miękkie niż w mojej poprzedniej szczotce to one lepiej wchodzą we włosy, przez co nawet jeśli wkładacie dużo siły w czesanie to nie rozrywacie ewentualnego kołtuna.



Lepiej mi się tą szczotką robi kitkę, niż tą poprzednią z Avonu, mam wrażenie,  że po prostu te włoski są delikatniejsze jak dotykają skóry głowy, bo ja jednak noszę taką mega gładką i wysoką kitkę i jeśli taka mi wychodzi bez bólu skóry głowy to tylko tą szczotką jak narazie.



Jednak jak czasem zmieniam szczotki, bo jedną mam zawsze w domu rodzinnym, jedną ze sobą, jak jeszcze były studia normalne. To gdy wracałam do domu to miałam wrażenie, że tą szczotką, właśnie przez tą delikatność, nie doczesuje włosów tak dobrze jak zawsze. Chodzi mi o to, że dopiero bo przerzuceniu się na inną szczotkę zauważam, że są jakieś niedociągnięcia w idealnym rozczesaniu moich włosów.


Spodziewałam się, że będę po paru miesiącach używania tej szczotki mocne odkształcenia we włosiu, to pozytywnie się zaskoczyłam, bo może dwa, albo trzy są naruszone, ale nie wiem czy to nie pokłosie podróży z Chin, bo aż tak się nie przyglądałam jej. Po za tym nie straciłam jakby żadnej z tej kulki, która jest zakończeniem włosia.









Mycie szczotki:



Jestem oczywiście zwolenniczką mycia szczotek, tam samo jak mycia pędzli do twarzy.  Ja sama myje szczotkę z naturalnym włosiem czyszczę według metody Natalii z bloga blondhaircare (klik). W taki sam sposób czyszczę też kokówkę z włosia dzika. 

Myję szczotkę Abody i wszystkie inne szczotki raz/ dwa razy w tygodniu, zwykle wtedy kiedy myje włosy. Jako, że ja nie czeszę włosów na mokro, a jeśli tylko mogę to nie susze włosów, więc szczotki mają wolne na parę godzin i mogą sobie spokojnie schnąć. 







Podsumowanie:



Polecam Wam te szczotkę bardzo serdecznie. Co prawda największą zmianę na głowie zauważyłam zmieniając TT na inną szczotkę, to w tej widzę jeszcze lepsze efekty na moje włosy. Po za tym myślę, że ta szczotka przypadnie do gustu mamą z małymi dziewczynkami z dłuższymi włosami, poprzez właśnie swoją delikatność. Myślę, że też te z Was, które mają cienkie i delikatne włosy oraz takie podatne na zniszczenia pokochają tą szczotkę.





Jakiej Wy używacie szczotki? Miałyście może tą szczotkę, albo szczotki marki Olivia Garden?



Trzymajcie się ciepło i bezpiecznie,


XOXO.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION