ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

ULUBIONE PRODUKTY MARKI: AVON CZ.2

Hej, 

To, że bardzo lubię markę Avon raczej wiadomo. Wiem też, że wokół tej marki narosło wiele negatywnej warstwy. Ja sama skupiam się głównie na kosmetykach tej marki. Ta marka towarzyszy mi od dziecka, zawsze moja babcia przynosiła perfumy i szminki tej marki do domu. Osobiście mam konto w Avonie, ale tylko po to, żeby samej sobie taniej kupić kosmetyki. Już kiedyś napisałam dla Was post z poleceniem produktów tej marki (klik), a dzisiaj zapraszam Was na drugą część. 




ULUBIONE PRODUKTY MARKI AVON






AVON POWER STAY 24 H 



Ten podkład królował w internecie w zeszłe wakacje. Okazało się, że podkład marki Avon podbijał youtube. Ja też zdecydowałam się na ten podkład ze względu  na opinie w necie. Posiadam kolor light nude i jest to kolor ogólnie dobry dla mnie latem. Tylko, że ten podkład sowicie ciemnieje. Powiedziałaby, że zrobicie dobrze, jeśli weźmiecie odcień jaśniejszy. Ten podkład trzyma się bardzo długo, jest dość dobrze kryjący i raczej matowy. Co prawda nie ma on aż tak mocnego matu, ale raczej w tę stronę się plasuje. Co warto podkreślić, to mimo mocnego efektu, ten podkład lekko leży na skórze. 


Dokładniejszą recenzję możecie przeczytać tu: (klik)






Avon Power Stary 24H



POMADKI MATTE LEGEND 



Wiecie pewnie, że ja nie jestem fanką pomadek. Nie noszę ich na co dzień, nie uważam, że jest mi to potrzebne i jakoś nie czuję potrzeby po prostu. Jednak są takie dni, kiedy chciałabym mieć coś na ustach, a moja kolekcja szminek jeszcze parę miesięcy temu posiadała tylko mocne, intensywne odcienie na specjalnej okazje. Wtedy pojawiły się pomadki Matte Legend i to właśnie w tej kolekcji udało mi się znaleźć swoje dwa dzienne odcienie szminek. Są to szminki tradycyjne, wykręcane w sztyfcie. Odcień Perfection to odcień brudnego, chłodnego różu. Odcień Worthy jest to ciepły brąz, taki lekko wchodzący w rudy.  Pomadki te mają też bardzo ciekawy kształt, który pozwala pomalować usta bez użycia konturówki. Utrzymują się naprawdę dobrze. Są matowe, ale nie wysuszające.




Avon Matte Legend




Avon Matte Legend Perfection i Worthy



KREM POD OCZY ANEW HYDRO-ADVANCE 


Co prawda z kremami pod oczy moja przygoda zaczęła się niedawno, ale już ukochałam sobie jeden bardzo mocno. Mowa tu o kremie zamkniętym w słoiczku, którego opakowanie jest urocze. Serio, rozczula mnie to opakowanie.  Krem ten ma taką piankowatą konsystencję i delikatny zapach, który akurat mi się podoba. Stosuję go głównie na noc, nakładam i rozmasowuje rollerem. Ten krem dobrze nawilża moją skórę pod oczami, sprawia, że jest ona mega miękka i taka lekko wygładzona. Nie powoduje, że puchną mi powieki. Nie sprawia, że robią się przy oczach dziwne rzeczy. I taka mała ciekawostka jest taka, że został wyprodukowany w Polsce. 



KREM POD OCZY ANEW HYDRO-ADVANCE




BALSAM DO CIAŁA AVON CARE EVEN TONE-C



Przez różne perypetie moja skóra na ciele zrobiła się strasznie przesuszona i konieczne było wprowadzenie na stałe balsamu. Jako, że to było na początku pandemii, to uznałam, że dołożę jakiż z Avonu do koszyka i coś z tego będzie. Po pierwsze to jest ogromna butla balsamu do ciała, bo ma on aż 750 ml i pompkę. Nie jest to balsam dla największych fanek tłustych konsystencji i mocno nawilżających produktów. Za to jest to świetny balsam codzienny. Ma ładny delikatny zapach, szybko się wchłania, ale jedna zostawia skórę ukojoną i wygładzoną. Nie mam na niego żadnej alergii, ani nic. Też myślę, że sprawdzi się jako balsam dla całej rodziny i przez pojemność i przez delikatne, ale zauważalne działanie. Planuje przetestować wszystkie balsamy marki Avon i zrobić Wam zestawienie, co Wy na to?


BALSAM DO CIAŁA AVON CARE EVEN TONE-C




AVON TRUE 5 IN ONE LASH GENIUS MASCARA


Maskara, która też podbiła rynek kosmetyczny w zeszłe wakacje. Ten tusz przeszedł moje najśmielsze oczekiwanie. Rzęsy są faktycznie uniesione, rozdzielone ale i podkreślone. Ten efekt jest taki w punkt. Nie są do rozdzielone rzęsy tak aż patykowato, ale nie są też oklejone i nie ma się pięciu rzęs na krzyż. Uważam, że jest to naprawdę widoczny efekt, aby w miarę normalnie funkcjonować. Dodatkowo ten tusz przez swoją szczoteczkę sprawia, że można dotrzeć do każdej rzęsy i ułożyć je jak się chce.



AVON TRUE 5 IN ONE LASH GENIUS MASCARA

AVON TRUE 5 IN ONE LASH GENIUS MASCARA




To moja kolejna piątka kosmetyków polecanych z marki Avon. Muszę nadgonić takie zestawienia w innych markach. Jakie są Wasze ulubione produkty marki Avon?


Trzymajcie się ciepło,


XOXO.










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION