ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

RECENZJA PĘDZLI MARKI JESSUP

Hej,


Pędzli nigdy dość. Serio. Nigdy tak bardzo nie cieszyłam się z racji tego, że mam więcej pędzli. Jednak większa ilość pędzli to możliwość mycia pędzli rzadziej. Chociaż ja i tak myje je hurtem wszystkie. Jednak my nie o tym dzisiaj. 


pędzle marki jessup






Pędzle marki Jessup snują się w internecie od chyba z dwóch lat. Ludzie porównują je do pędzli marki Zoeva, że są świetne i tanie. Więc w końcu postanowiłam je nabyć.



Pędzle marki Jessup



I tu pierwsza sprawa, ja kupiłam pędzle z oficjalnego sklepu marki Jessup na Aliexpress. Oczywiście, kupicie te pędzle już w Polskich drogeriach internetowych, ale one same kupują je w Chinach i narzucają swoje marże. Oczywiście trzeba czekać na swoje paczki, ale jako, że jestem maniaczką aliexpress to nie widziałam problemu. Czy czekałam długo? Nie wydaje mi się, żebym czekała więcej niż 3 tygodnie, czyli jak na aliexpress krótko.



JESSUP LARGE ANGLED CONTOUR 168


Jest to mały pędzel, skośny do konturowania twarzy. Czemu mały? Bo jest naprawdę stosunkowo mały jak na pędzle tego typu. Pędzel jest wykonany z mięciutkiego, syntetycznego włosia. Włosie jest bardzo giętkie. Powiem Wam, że nawet przed zakupem tego pędzla przerzuciłam się na trochę mniejsze pędzle do konturowania twarzy. Uważam, że są bardziej dokładne i po prostu lepiej się sprawdzają. Ten pędzel sprawdza się do powyżej kwestii idealnie. Po pierwsze jego wielkość jest serio idealna. Po drugie ma naprawdę wyginające się włosie, które idealnie rozprowadza produkt. No i wolę skośne pędzle, bo one pasują idealnie pod kość jarzmową.


Link do pędzla (klik




JESSUP LARGE ANGLED CONTOUR 168




JESSUP LARGE ANGLED CONTOUR 168



JESSUP LARGE ANGLED CONTOUR 168






JESSUP TAPERED BLEDNING 224


Mam sporo pędzli do rozcierania cieni, ale ten jest bardzo wyjątkowy. Ma on kształt takiego rombu i jest zaostrzony na końcu. Ma on też naprawdę giętkie włosie. Jest to też dość spory pędzel jak na kwestię rozcierania cieni. Przez jego włosie i kształt  jest idealny do rozcierania cieni. Ale wiecie, takiego rozcierania do samej chmurki koloru. Po za tym myślę, że ten pędzel może się też idealnie sprawdzić do nakładanie rozświetlacza. 


Link do pędzla (klik)


JESSUP TAPERED BLEDNING 224




JESSUP TAPERED BLEDNING 224




Tak w ogóle  ceny na aliexpress ostatnio mocno wzrosły. 




OGÓLNA OPINIA O PĘDZLACH


Pogadajmy o różnych kwestiach technicznych. Z pędzli nie wypada włosie, nie sypią się, nie tracą kształtu po myciu. Są porządnie wykonane. Rączki, jak i skuwki są mega porządnie wykonane. Nic się nie dzieje, nie rozkleja się ani nic. Sam napis marki i numer pędzla jest wyrzeźbiony w trzonku. Co może oznaczać, że będę przez parę lat wiedzieć jaki to numer. 


ZASKOCZONA JESTEM


Jakością tych pędzli. Serio. Mam różne pędzle z allie. Jedne są lepsze, inne gorsze, wiadomo. Te pędzle wybijają się jakością spośród pędzli z tego miejsca jakie mam. Są to też pędzle najlepszej jakości, jeśli chodzi o pędzle syntetyczne, jakie mam w swojej kolekcji. Na bank upatrzę sobie jakiś zestaw pędzli z tej marki, bo uważam że są naprawdę genialne.



JESSUP TAPERED BLEDNING 224




A Wy macie jakieś pędzle z tej marki? Albo inne ulubione marki pędzli?


Dajcie znać.
  

Trzymajcie się ciepło,


XOXO. 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION