ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

FARMASI SKIN PEFECTING BALM

 Hej, 


Jak wiecie jakiś czas temu wzięłam się za testowanie kolejnej marki katalogowej,jaką jest marka Farmasi. Zebrałam trochę oszczędności i kupiłam ich parę kultowych produktów i do pielęgnacji twarzy i do makijażu przede wszystkim. Dlatego pokaże Wam dzisiaj jednego z fajniejszych odkryć tego testu i przybliżę Wam go. 



farmasi crem BB





Zanim zaczniemy muszę Wam powiedzieć,  że zmieniło się moje podejście do makijażu w ostatnich miesiącach. Miałam też bardzo długą przerwę w makijażu spowodowaną pandemią. Potem zaczęłam malować się znacznie delikatniej i wybierać formuły, które nie do końca mają super krycie i nie mają bardzo matowego efektu. Dlatego uznałam, że testowanie tego kremu BB przypadło na bardzo dobry okres w moim makijażowym życiu. 




DANE TECHNICZNE


Kosmetyki marki Farmasi otrzymacie tylko i wyłącznie na ich stronie internetowej (klik). Produkt, który Wam dzisiaj prezentuje kosztuje 35 zł za (uwaga) 50 ml. Ma więc ten preparat standardową pojemność kremów do twarzy, ponieważ standardowe podkłady mają jedynie 30 ml i też oscylują wokoło tej ceny. Producent obiecuje, że jest to lekka formuła zakrywająca niedoskonałości bez zatykania porów, dodatkowo producent mówi, że krem BB będzie pasował każdemu rodzajowi cery. 



Gama kolorystyczna to niewątpliwie słaby punkt. Kolor najjaśniejszy na stronie aktualnie to odcień 02 i jest to dość ciemny, pomarańczowy.



KOLOR JEST POMARAŃCZOWY ALE


Przez to, że produkt ma konsystencję kremu i rozprowadza się miękko na twarzy to po rozpracowaniu tego produktu kolor nie jest najgorszy. Jest troszkę za ciemny, ale nie wyglądam jak pomarańcza. Oczywiście szkoda, że gama kolorystyczna jest okrojona. Ja do najjaśniejszych osób na świecie nie należę, więc to na pewno nie jest produkt dla wszystkich bladziochów. 




farmasi crem BB




KONSYSTENCJA KREM, KTÓRA


Cudowanie rozprowadza się po twarzy. Zaczęłam inaczej nakładać podkład, bo zaczęłam rozsmarowywać go pierw najcieńszą warstwą po skórze, a potem doklepuje go gąbką. Ten krem BB ma sporawe krycie, ale wiadomo nie kryje wszystkich niedoskonałości na mojej twarzy, jednak to jak wygląda rekompensuje średnie krycie.




TEN KREM BB WYGŁADZA 



Tak, że za pierwszym razem nie mogłam uwierzyć jak wygładzona, nawet bez pudru jest moja twarz. Dodatkowo moja cera była świeża, nie obciążona i nie wyglądała absolutnie jak maska. Tego kremu BB wręcz nie widać na twarzy. Po prostu macie idealnie wygładzoną twarz, która ani nie jest obciążona, ani przytłoczona makijażem.





Testowałam ten produkt z trzema pudrami:


  • Puder Rimmel Afinitone w kompakcie
  • Wibo Photoready 
  • Miyo I Fell Mint

Z każdym z tych pudrów się polubił. Oczywiście każdy z tych pudrów ma trochę inne wykończenie i inaczej trzyma mat. Podałam je Wam w kolejności od najmniej do najbardziej matujących. Oczywiście należy pamiętać, że jest to krem BB więc jego trwałość nie będzie dwunastogodzinna, jednak jest to najlepiej utrzymujący się krem BB z jakim miałam kiedykolwiek do czynienia. 



U mnie ten produkt trzyma się bez zarzutu 8 godzin, potem muszę go przypudrować, jeśli chcę dalej użytkować makijaż. Jednak po delikatnym przypudrowaniu spokojnie wytrzymał na twarzy jeszcze parę godzin. Te 8 godzin to taki podkładowy standard. Osobiście wydaje mi się, że nie potrzebuje więcej na dzień dzisiejszy.




farmasi crem BB





Powiem Wam, że taki świeży, ale wygładzający i podkreślający urodę makijaż to złoto na co dzień. Uważam, że krem BB marki Farmasi chociaż niepozorny jest naprawdę dobrym produktem w spoko cienie. Jego jakość, trwałość i wygląd na skórze robi na mnie wrażenie nie małe, bo nigdy nie spotkałam się z takim efektem, do tego oferowanym przez podkład BB.





Używałyście cokolwiek marki Farmasi?


Trzymajcie się ciepło,


xoxo. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION