ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

CIEŃ POJEDYNCZY NAM- STARRY WHITE

 Cześć,


Marka Nam wdarła się do Rossmanna i wzbudziła nie małe zamieszanie w internecie. Jest to też jedna z niewielu marek w drogerii, która mnie bardzo zaintrygowała, więc postanowiłam kupić parę kosmetyków- w tym jeden cień pojedynczy, o którym Wam dzisiaj opowiem.










Cienie marki Nam można kupić w formie pojedynczych wkładów jak też w formie palety cieni. Jako, że paleta cieni, jak na drogerię jest dość droga, to postanowiłam spróbować z cieniami pojedynczymi. 



Postanowiłam zakupić cień błyszczący. Jestem makijażową sroką i jeśli coś się błyszczy i to mocno błyszczy to ja tego pragnę każdym kawałkiem mojej duszy. Mój wybór padł na cień- NR 3 STARRY WHITE. 



Jest to cień błyszczący, który zbryla się w płatki po przejechaniu pędzla.  Cień ma białą bazę, ale jest ona wręcz minimalnie napigmentowana. Więc w tym przypadku jeśli patrzymy na ten produkt w świetle to widzimy tylko i wyłącznie drobinki. 



Te drobinki są różowe, zielone i fioletowe. Ten cień przepięknie błyszczy, jeśli nałożycie go cienką warstwę najlepiej palcem. Tak jak wspomniałam, nakładany pędzlem trochę się zbryla w takie płatki produktu. Najlepszy sposób aby używać tego cienia to po prostu palcem. Wtedy uzyskamy piękny roziskrzony sposób. 









Jeśli chodzi o konsystencję cienia to jest ona taka trochę morka. Cień ugina się pod naciskiem palca. Jednak ta konsystencja nie sprawia, ze cień się roluje, czy zachowuje się jak płynny. Jak dla mnie jedynym minusem jest forma opakowania. Wiem, że to cienie pojedyncze, ale brakuje mi takiej kasetki na jeden cień. Dodatkowo marka Nam ma wszystkie produkty pojedyncze w formie prostokątnej wypraski. Więc nie pasują one do standardowych palet magnetycznych. Jednak jest to wyłącznie moja opinia i moje marudzenie. 


Sam cień jest pięknie iskrzący, bardzo wydajny i nadający nieskazitelny efekt!




A Wam jak się podoba ten cień? Jesteście także srokami jak ja?




Trzymajcie się ciepło, 


XOXO.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION