ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

LOREAL ELSEVE MAGICZNA MOC OLEJÓW- LOW SHAMPOO

Cześć, 



Przychodzę do Was dzisiaj  z tematem włosowym, który tak bardzo lubicie. Zawsze w sumie intryguje mnie, czemu mam taką łatwość testowania różnych rzeczy na włosach, a nie, np. na twarzy, czy ciele.  Dzisiaj przedstawię Wam produkt, który w swoim założeniu ma być odżywką do mycia i pogadamy sobie jak się sprawdził.











Założenia producenta są takie, że jest to niskopieniący się szampon do włosów suchych i uwrażliwionych. Zawiera 6 olejków kwiatowych. Kupiłam go jakiś czas temu w biedronce na zakupach. Ten produkt przeżywał ekspansję dwa lata temu. Wtedy była to trochę innowacja wśród produktów drogeryjnych.




SKŁAD LOW SHAMPOO



WATER , CETEARYL ALCOHOL , BEHENTRIMONIUM CHLORIDE, COCO-BETAINE, POTATO STARCH MODIFIED, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE , SODIUM CHLORIDE , SODIUM BENZOATE , PHENOXYETHANOL, TRIDECETH-6 ,CHLORHEXIDINE DIGLUCONATE , POLYQUATERNIUM-7 , CALENDULA OFFICINALIS FLOWER EXTRACT ,LIMONENE ,FUMARIC ACID ,LINALOOL, BENZYL ALCOHOL ,BENZYL SALICYLATE , AMODIMETHICONE , ISOPROPYL ALCOHOL , PROPYLENE GLYCOL , CETYL HYDROXYETHYLCELLULOSE , CITRIC ACID , CETRIMONIUM CHLORIDE , HEXYL CINNAMAL , GLYCERIN ,PARFUM / FRAGRANCE 




Produkt zawiera silikon: amodimethicone, który jest lekkim silikonem, który można zmyć delikatnym szamponem. Stosowany jest, aby zapobiec elektryzowaniu się włosa. 


Inny skład, który może się komuś  nie spodobać to: alkohol izopropylowy. Alkohol, który jest z natury wysuszający. Jednak założenie produktu jest takie, że myjemy nim włosy, więc nie zostaje on na tych włosach długo, aby je przesuszyć. Dodatkowo nie musimy używać tego produktu za każdym razem do mycia, jeśli boimy się przesuszenia. 



MOJE PIERWSZE WRAŻENIE:



Zawsze na początku stosuje dany kosmetyk zgodnie z przeznaczeniem. Mój pierwszy raz z low shampoo nie był jakiś spektakularny. Miałam wrażenie, że myje włosy tłustą odżywką. Niby wyglądały okej, ale ja czułam że są oblepione.  Dodatkowo już na drugi dzień nadawały się do mycia, a jest to już dla mnie dość uciążliwe, bo przez pandemię przyczaiłam się, że moje włosy myję co 3-4 dni. Ten produkt nie bardzo odpowiada mi jako szampon do włosów.



Inaczej sprawa się miała z moją przyjaciółką, która myje włosy codziennie. Gdy użyła tego specyfiku, to na drugi dzień jej włosy były świeże jak nigdy. Więc może jest tutaj nadzieja dla tych z was, co mają bardzo przetłuszczająca się skórę głowy. 



MOJE ZASTOSOWANIE- IDEALNA ODŻYWKA DO EMULGOWANIA



Nie byłabym sobą, gdybym temu produktowi nie znalazła zastosowania. Pewnego razu miałam na włosach olej i zapomniałam zabrać odżywki z pokoju, żeby olej zemulgować, a pod prysznicem stał ten gagatek. Użyłam go jako odżywki emulgującej do oleju i co? Miłość. Idealnie domywa olej z włosów. Zostawia je miękkie błyszczące i ultra miękkie w dotyku. 


Dodatkowo ma pompkę i kosztuje 15 zł za 400 ml. Uważam, że jeśli chodzi o odżywki do emulgowania oleju nie ma co na nie przepłacać. Więc ten produkt jest świetną opcją, naprawdę!



Co do zapachu, nie jestem fanką i nie umiem go określić, ale ja mam dość specyficzny gust zapachowy. 



Generalnie jak w większości przypadków, jest to dobry produkt jeśli umiecie znaleźć w swojej pielęgnacji dla niego zastosowanie. Do mycia włosów- nie. Do emulgowania oleju na włosach- tak, tak, tak. 










A jaka jest twoja ulubiona odżywka do emulgowania oleju?




Trzymajcie się ciepło,



XOXO.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION