ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

MOJE ULUBIONE ODŻYWKI DO WŁOSÓW- WIOSNA 2021

 Hej, 



Wiem, że lubicie czytać tematy włosowe, więc dzisiaj pokaże Wam moje 3 ulubione odżywki do włosów, które używam już od paru dobrych miesięcy. Generalnie są to aktualnie jedyne odżywki, które używam na moich włosach. 







Co was może zdziwić to ilość emolientów w mojej pielęgnacji włosów. Powiem Wam tyle, metodą prób i błędów poznałam preferencje moich włosów i one kochają ten zestaw pielęgnacyjny. Moje włosy ostatnio wyglądają lepiej niż kiedykolwiek. Przestałam się w sumie spinać jeśli chodzi o pielęgnacje. Używam mniej kosmetyków, mniejszą ich ilość i  rzadziej generalnie używam kosmetyków do włosów. Często myje włosy szamponem samym.  Nie mówię, że jest to dobra metoda, nie mówię że się tak powinno robić. Ja po prostu dostosowałam pielęgnację włosów do swoich potrzeb i swojego życia.





Jak w każdym aspekcie mojego kosmetycznego życia, moje ulubione odżywki są łatwo dostępne i nie kosztują majątku. Znajdziecie je między innymi w Rossamnie, Hebe  czy Naturze.




ANWEN EMOLIENTOWA RÓŻA DO WŁOSÓW O WYSOKIEJ POROWATOŚCI


Kultowa w kulturze kręconowłosych odżywka marki Anwen Emolientowa Róża. Teoretycznie mam włosy o średniej porowatości, ale zawsze korciło mnie do produktów dla wysokoporów. Ta odżywka sprawdza się genialnie na moich włosach. Używam ją od grudnia, a nadal mam ponad 30 % tego produktu. Jest to gęsta, mocno treściwa odżywka, o mocnym perfumowanym zapachu róży. Perfekcyjna jest to emulgowania oleju, do zamykania pielęgnacji. Sprawia, że włosy są gładkie, błyszczące i ujarzmione. Rozczesują się perfekcyjnie. Uwielbiam tą odżywkę, chociaż lepiej używać jej mniejszą, niż większą ilość!


Kupiłam ją na promocji w Rossamnie. Aktualnie ta odżywka jest na promocji w Hebe za 19,99.







VISPLANTIS ODŻYWKA DO WŁOSÓW OSŁABIONYCH ZABIEGAMI STYLIZACYJNYMI



Kupiłam ten produkt bardzo implusywnie. Po prostu kosztowała 10 zł za 400 ml, a ja potrzebowałam odżywki na wczoraj. Co ciekawe odżywka ta w klasyfikacji PEH jest Humektantowo-Emolientowa. Po pierwszym użyciu moje włosy były ultra mięciutkie. Naprawdę czułam tą wielką różnicę po pierwszym użyciu. Po za tym włosy były nawilżone i także dobrze się rozczesywały. Ma piękny, delikatnie perfumowany zapach. Najlepsza na co dzień. Nigdy nie zawiodła mnie, mogę jej nawet używać co mycie. Dodatkowo odżywka ta ma substancje myjące, czyli może być z powodzeniem używana do metody OMO. 












GARNIER PAPYA HAIR FOOD 


Najbardziej znane produkty do włosów w drogerii to maskie/ odżywki Garnier Hair Food. One także są w kategorii HE. Mają w sobie także olej kokosowy i glicerynę. Te składniki nie zawsze odpowiadają naszym włosom. Lubię tą odżywkę do emulgowania, ma piękny zapach, ale nie mogę jej używać co mycie, bo moje włosy stają się matowe i przesuszone. Często wykorzystywałam ją jako maskę na 10-15 minut pod czepek. Dobre są te maski, ale mają olej kokosowy, który moim włosom tak sobie czasem pasują. To zależy od dnia i tego co wcześniej robiłam z włosami. Jednak wśród wszystkich masek i odżywek jakie testowałam, ta jest naprawdę dobra.









Jak możecie zauważyć moje włosy kochają emolienty i humektanty. Aktualnie jestem z moich włosów najbardziej zadowolona. Są sypkie, pięknie odbite u nasady, zdrowe. Nie są matowe, tylko pięknie błyszczą. Oczywiście dzisiaj pokazywałam Wam tylko odżywki,  a o aktualnej pielęgnacji włosów pogadamy przy następnej okazji.



Jaka jest twoja ulubiona odżywka do włosów?




Trzymajcie się ciepło,


XOXO.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION