ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

PRZYKŁADOWE OLEJOWANIE WŁOSÓW

 Cześć,



Dzisiaj mam dla Was moje przykładowe olejowanie włosów. Generalnie efekt jaki uzyskujecie w trakcie olejowania zależy w dużej mierze od produktów, których używacie do tego celu. Jak pewnie wiecie jestem fanką używania nawet olei kuchennych do tego typu zabiegów, jednak dzisiaj pokaże Wam bardziej przeznaczone do włosów produkty.



Na wstępie przypomnę Wam jakie są moje włosy. Moje włosy są w naturalnym kolorze, co prawda były kiedyś farbowane i hennowane, ale ja dość często obcinam włosy, więc ścięłam to wszystko już dawno.  Mam włosy bardzo długie, naturalnie proste i raczej średnioporowate. Moje włosy kochają emolienty i humektanty. 










PODKŁAD PO OLEJ


Nakładanie coś pod olej na włosy ma sporo sensu, bo dokładamy dodatkowe składniki, które olej może zamknąć. U mnie jest to różnie. Nie zawsze chce mi się nakładać podkład po olej. Chociaż jak już nakładam to żel aloesowy z marki Skin 79 sprawdza się idealnie.  


Żel aloesowy to czysty humekant, czyli substancja która wiąże wodę zawartą we włosach, przez co uważana jest w skrócie za substancję nawilżającą. Położona solo szybko odparowuje z włosów, albo przyciąga wodę do włosa, co powoduje puch i przesuszenie. Dlatego aloes jest super jako podkład pod emolientowy olej, który domknie łuskę włosa zatrzymując wodę i nawilżenie. 



W takiej kombinacji sprawdza się idealnie. Więc nakładam łyżkę stołową na włosy (od ucha w dół) aloesu i wczesuje go porządnie szczotką.

Pamiętajcie, że na aloes można mieć alergię i nie jest to wcale tak rzadkie schorzenie. 





OLEJ 


Uważam, że na początek drogi z olejowaniem warto wybierać tańsze oleje spożywcze i próbować czy one się sprawdzą.  Jakieś trzy miesiące temu będąc w Rossmanie trafiłam na wyprzedaż olei marki OnlyBio, przez uszkodzone butelki, które po prostu nie mają zamknięcia. Olej ten jest do włosów średnio porowatych i zawiera mieszankę 6 składników: oleju rycynowego, słonecznikowego, z awokado, z pomarańczy, ze słodkich migdałów i witaminę E. 


Jest to mieszanka olei, które moje włosy uwielbiają. Naprawdę. Ja jestem fanką i oleju słonecznikowego i oliwy z oliwek i oleju z awokado. Więc ta mieszanka robi dobrze moim włosom. Dodatkowo bardzo ładnie pachnie, właśnie tak pomarańczą. 



Nakładam też nie więcej niż łyżkę stołową na włosy i dokładnie wczesuje we włosy. 




Taką mieszankę zostawiam na min. 30 minut, a max. 2-4 godziny. Raczej już nie olejuje włosów na noc. Nie widzę potrzeby. Taki czas naprawdę wystarczy by osiągnąć super efekt. 



EMULGACJA


Proste zasady chemii, jakie znamy choćby z kuchni, że oleju wodą nie zmyjemy, ba nie zmyjemy go też szamponem. Olej zmywamy z włosów odżywką.  


U mnie wygląda to tak, że spłukuje włosy wodą, najlepiej ciepłą. Potem nakładam odżywkę. Ostatnio testuję Emolientowy Irys marki Anwen.  Dużo w mojej pielęgnacji emolientów. Jak wspominałam na początku moje długie i gęste włosy kochają takie połączenie. Oczywiście możecie użyć innych, lżejszych odżywek. Odżywkę nakładam na włosy i wczesuje grzebieniem. W tym czasie, jak ta odżywka sobie jest na włosach, myję dokładnie skórę głowy. Potem wszystko spłukuję letnią wodą, a na koniec chłodniejszą. 




Nie nakładam kolejnej odżywki, bo było by to za dużo i moje włosy były by obciążone, a nikt nie lubi takiego efektu na włosach. 



EFEKT


 Moje włosy są po takich zabiegach sypkie, lśniące  i nawilżone. Szczotka, czy grzebień wchodzą we włosy jak w masło. Nie są zbyt obciążone, ale nadal są puszyste.  Uwielbiam taki efekt na włosach. Naprawdę. To jest to co lubię w moich włosach. 










A jaki jest Wasz ulubiony włosing?




Trzymajcie się ciepło,



xoxo.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION