ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

POZYTYWNE STYCZNIA I LUTEGO

 Cześć,


Trochę mnie nie było. Nawet przebąkiwałam decyzję o skończeniu blogowania. Jednak życie i los bywają przewrotne i ostatnio się o tym w życiu przekonałam. Potrzebowałam czasu wszystko przemyśleć i poukładać i oto jestem. 


Postanowiłam jednak, że ostatnio za dużo kombinowałam z tematyką bloga, dlatego też nie szło mi to wcale. Uznałam, że będę pisać o tym na co mam ochotę, bez przejmowania się tym aż tak bardzo. Dlatego pierwszy wpis po przerwie to pozytywne stycznia i lutego. Pozytywne to takie podsumowanie miesiąca, ale właśnie dobrych stron.



W sumie już w grudniu, postanowiłam ćwiczyć. Na początku cel był prosty chciałam schudnąć. W trakcie okazało się jednak, że jest to jednak sprawa złożona. Odnalazłam w tym ćwiczeniu wiele przyjemności, wiele motywacji i po prostu lepszą kondycję. Wiadomo najlepsze efekty są wtedy kiedy, dodatkowo jesteście w deficycie kalorycznym. Z tym bywa u mnie różnie, ale powoli, do przodu buduje nawyki treningowe i żywieniowe. By zmienić życie na lata. Więc sobie ćwiczę, bez ciśnienia. 






W lutym też podjęłam wiele ważnych decyzji w życiu. Wiele z tych decyzji kosztowało mnie wiele energii, ale mam wrażenie, że wszyscy jesteśmy już zmęczeni  sytuacją, która nie zmienia się praktycznie od roku. Jesteśmy zmęczeni naszymi oczekiwaniami i tym, że one się wcale nie sprawdzają. Postanowiłam po prostu zabrać życie za rogi i biec do przodu mimo, że pewnie wielu ludziom się to nie podoba i podobać nie będzie.  Podejmowanie świadomych decyzji jest wyzwalające. 





Wiele czasu podczas tych dwóch miesięcy spędziłam w Toruniu. Postanowiłam tu wrócić, podopisywać się na kursy, byleby pochodzić na zajęcia i móc spędzić godziny w laboratorium. Toruń ma w sobie tyle pozytywnej dla mnie energii. Są tu moje współlokatorki, przyjaciółka. Lubię spędzać tu czas. 













W tym okresie eksperymentowałam z jedzeniem. Robiłam jogurty, puddingi chia i wiele wiele różnych rzeczy. 









Postanowiłam wrócić do kolorowych makijaży. Ostatnio zrezygnowałam z wielu rzeczy, z kolorowych makijaży też, ale powrót był fantastyczny.















13.01 spełniłam swoje największe marzenie ostatnio, czyli zrobiłam tatuaż! Moje przed ramie zdobi podobizna sticha i napis ohana, który w języku hawajskim oznacza rodzina. Dodatkowo moja przyjaciółka ma taki sam tatuaż. Doznania, ból? Nieistotne. Nieistotne dla tej ozdoby, którą będę nosić na swoim ciele przez całe życie.









Spędzałam też czas z moimi najlepszymi przyjaciółmi i ich psami!












Początek 2021 był po prostu dobry!




Trzymajcie się ciepło,



XOXO.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION