ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

PROJEKT DENKO PIELĘGNACYJNE #1

 Cześć, 



Postanowiłam wrócić do projektów denko i numerować je już od początku. Dzisiaj rozprawimy się z kosmetykami, które stoją w moim pokoju studenckim. Możemy je zakwalifikować do zużyć wielomiesięcznych, więc nie przedłużajmy-zaczynajmy.







L'biotica Ecalt Peeling Kwasy AHA  


Kupiłam ten produkt pod wpływem chwili, myślałam, że będzie to zamiennik produktów The Ordinary. Nie był to super produkt. Miał drobinki, co ja nie za bardzo lubię w peelingach. Miałam odczucie jakbym rozprowadzała piasek po twarzy. Efekty też nie były jakieś spekatualrne. W kategorii peeling do twarzy nadal króluje produkt enzymatyczny marki Tołpa.




REN EVERCALM ULTRA COMFORTING RESCUE MASK


Kosmetyki marki Ren wydają mi się być drogie, dobrze działające i mało wydajne.  Naprawdę bym chciała przetestować je porządnie i dać wam szczerą opinie. Ta maska była naprawdę kojąca i zapowiadała się jako dobry kosmetyk na zimę/jesień, ale używałam jej może 4 razy. Wydaje mi się, że to właśnie przez pompkę airless, która pozwala do cna zużyć kosmetyk, ale przy okazji używa się go szybciej niż w przypadku innych kosmetyków. 



MIYA MYBEAUTY ESSENCE COCO BEAUTYJUICE


Markę Miya lubię, chociaż są kosmetyki w tej marce wielce przeciętne. Jednak czasem zdarzają się kosmetyki, które są moimi wielkimi ulubieńcami, np olejek do demakijażu. Natomiast jeśli chodzi o tonik kokosowy tej marki, jest on wielce przeciętny. Dobrze nawilżał, miał atomizer, który rozpylał cudowną mgiełkę, ale nie robił cudów. Ot, zwykły dobry tonik, o wspaniałym zapachu!










EVELINE ANTYBAKTERYJNY PUNKTOWY ŻEL DO ZADAŃ SPECJALNYCH.


Jeśli macie niewielkie niedoskonałości, albo np problem z wyciskaniem i potrzebujecie cześć antybakteryjnego na tą niedoskonałość, to będzie to kosmetyk dla Was. Jeśli natomiast macie większe problemy, podskórne gule to jest to produkt zbyt słaby. Już wolę specyfiki z apteki, które są tańsze i dostępne w każdej aptece. 




DR.TUNA OLEJEK Z DRZEWA HERBACIANEGO


To jest zdecydowanie lepszy kosmetyk do zapobiegania i gojenia się niedoskonałości. Olejek herbaciany to specyfik o dość mocnym działaniu wysuszającym i intensywnym zapachu. Możecie go używać na wiele różnych sposób. Właśnie jako doraźny produkt do zwalczania niedoskonałości. Możecie dodać go do szamponu, jeśli macie bardzo przetłuszczającą się skórę. Także można go dodać parę kropel do wanny, czy pod prysznic, aby olejek pomógł na zasadzie aromaterapii. 



YOPE JAŚMIN MYDŁO DO RĄK DLA DZIECI


Cudowny kosmetyk, ma piękne opakowanie, ładny delikatny zapach i naturalny skład. Naturalny skład w mydle do rąk sprawia, że ręce mimo wielokrotnego używania, nie przesusza rąk. Jak dla mnie super kosmetyk.








ALLVERNUM CHERRY BLOOSOM&MUSK


Jest to perfumowany balsam do ciała, do którego przypisane są perfumy marki Allvernum. Perfum nie miałam, więc nie powiem Wam o nich nic. Jednak balsam należy do tych lekkich, ładnie pachnących. Idealnych na lato, jeśli nie macie problemów z przesuszoną skórą i nie potrzebujecie mocnego nawilżenia. Chociaż ja tez używałam go, w bardzo upalne dni. 



ISANA ODŹYWKA MAGNOLIA I LOTOS


Odżywka marki Isana, która ma dobry skład, zgodny z równowaga PEH. Ona właśnie łączy wszystkie składniki tej równowagi, co klasyfikuje ją jako odżywkę PEH. Chociaż moje włosy bardziej traktują tą odżywkę jako nadmiar protein. Tak ją właśnie traktowałam, jako dawkę protein. Ogólnie te odżywki marki Isana są świetne. Dlatego ja polecam. 

 



ISANA  ODŻYWKA COLOR SHINE GRANAT I GUARANA



Jest to odżywka, która sprawia wrażenie emolientowej, mimo że ma dość sporo protein. Dla mnie jest to odżywka lekka, która sprawdzi się osobą, które boją się oklapnięcia po zwykłych maskach emolientowych, z dużą ilością olei. U mnie jest dwojaki efekt po tej odżywce. Czasem moje włosy są zbyt niedociążone, albo właśnie są tak w punkt. Częściej oczywiście mam do czynienia z efektem dobrego, odpowiedniego dociążenia. 
Jest to odżywka, która sprawia wrażenie emolientowej, mimo że ma dość sporo protein. Dla mnie jest to odżywka lekka, która sprawdzi się osobą, które boją się oklapnięcia po zwykłych maskach emolientowych, z dużą ilością olei. U mnie jest dwojaki efekt po tej odżywce. Czasem moje włosy są zbyt niedociążone, albo właśnie są tak w punkt. Częściej oczywiście mam do czynienia z efektem dobrego, odpowiedniego dociążenia. 

Cały post o odżywkach z Isany przeczytacie tu (klik)







AVON WORKS FACUAL HAIR REMOVAL CREAM


Jeśli szukacie czegoś, żeby usunąć bezinwazyjnie wąsik lub inne włosy na twarzy (oprócz brwi) to polecam Wam serdecznie ten produkt. Nakładacie ten preparat na twarz i po 5-7 minutach usuwacie krem wacikiem, czy chusteczką. Ten produkt sprawia, że skóra jest gładka i pozbawiona włosów. Dodatkowo włosy odrastają delikatniejsze z czasem. Oczywiście, ten produkt pachnie tak samo nieprzyjemnie jak inne preparaty do usuwania włosów. Jednak ja go polecam. Kosztuje mniej niż 10 zł i starcza na wiele miesięcy używania. 



GARNIER MINERAL PUREACTIVE  ANTI-PERSPIRANT 

Te produkty w formie kulki z Garniera są moimi ulubiony preparatami przeciw poceniu się jakie znam. Są tanie, bardzo często na promocji, dodatkowo można je dorwać na promocji," kup dwa zapłać mniej" w Biedronce. Zapewniają mi komfort, ładnie pachną i generalnie są świetnie. Chociaż ja najbardziej lubię tą wersję różową i fioletową. 



ROLLER Z ALIEXPRESS


Roller znalazł się w denku, ponieważ miał przykre spotkanie z podłogą i się trochę popsuł. Jakie zadanie powinien spełniać ten gadżet?  Rolowanie twarzy jest formą masażu, która może poprawić owal twarzy, spłycić zmarszczki czy poprawić gładkość skóry. Dodatkowo masowanie się rollerem może poprawić wchłanianie produktów w głąb skóry. Idzie do mnie kamień gua sha, więc możecie się spodziewać porównania.







To całe moje pielęgnacyjne denko, na dniach możecie spodziewać się makijażowego.



Miałyście coś z tych produktów? Jeśli tak, co o nich myślicie?



Trzymajcie się ciepło,


XOXO.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION