ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

LETNI NIEZBĘDNIK Z MARKĄ ORIFLAME

 Cześć, 



Dzisiaj mam dla Was kilka hitów marki Orfilame, które idealnie sprawdzają się na wakacje. Będzie tu część kosmetyków do makijażu, perfumy i całkiem fajna gąbka do ciała. Także nie mamy na co czekać, zaczynajmy. 



Mimo, że ja bardzo często latem chodzę bez makijażu, to jednak  mam momenty kiedy chcę się pomalować, po prostu by czuć się lepiej. Oczywistym jest też to, że makijaż latem wygląda nieco inaczej niż jesienią czy zimą. Stawiam przede wszystkim na oko, mam niewiele produktów na twarzy i wtedy używam różu!




oriflame




GIORDANI GOLD BRONZING PEARLS W ODCIENIU NATURAL PEACH


Kuleczki brązujące w różnych odcieniach z marki Orfilame to produkt bardzo kultowy. Moja babcia swego czasu używała ich bardzo namiętnie. Wydawać by się mogło, że forma jest dość przestarzała, a efekt niedopasowany do obecnych czasów, jednak nic bardziej mylnego. Kuleczki mamy w odcieniach różu, brzoskwini i beżu. Efekt zależy też od tego ile i jakiego koloru nabierzecie na pędzel. Jednak ja uzyskuje tym produktem bardzo ładny, subtelny efekt zaróżowionych policzków. Efekt ten jest bardzo satynowy. Co jest dla mnie ogromnym plusem, bo nie lubię, ani rozświetlających, ani matowych róży do policzków. Dla mnie to właśnie w wakacje róż do policzków i pomadki są niezbędnikiem, kiedy w innych miesiącach nie zawsze ich używam. Produkt także trzyma się cały dzień na twarzy i jest bardzo wydajny.


KULECZKI BRONZUJĄCE W ODCIENIU NATURAL PEACH (KLIK)



oriflame

oriflame





GIORDANI GOLD CALLIGRAPHY EYE LINER    



Kreska na oku, to ponadczasowy makijaż. Zawsze wygląda świetnie, elegancko i dostojnie. Zazwyczaj jesteśmy przyzwyczajone do eyelinerów ze szpiczastą końcówką. Marka Oriflame proponuje nam jednak końcówkę jak od zakreślacza. Jak zobaczyłam ją po raz pierwszy nie byłam do końca przekonana, ale okazuje się, że do robienia jaskółki, jest to produkt idealny. Nie rozmazuje się w ciągu dnia. Jest intensywnie czarny i matowy. Trzyma się cały dzień.  Kiedy już opanujecie jak go ułożyć w dłoni, to praca z nim jest naprawdę przyjemna. Jestem trochę zaskoczona tym produktem.  Ja latem kocham chodzić w kresce, bo rzadko wieje wiatr i rzadko łzawią mi oczy na świeżym powietrzu, o ile oczywiście nie mam alergii. 




EYE LINER ZE SKOŚNĄ KONCÓWKĄ (KLIK)




oriflame



oriflame



THE ONE EYES WIDE OPEN MASCARA


Maskara, nawet gdy masz na sobie tylko krem z SPF robi robotę, nie oszukujmy się. Zwłaszcza jak ktoś nie ma praktycznie widocznych rzęs jak ja. Dlatego zawsze mam ją ze sobą. Maskary marki Orfilame bardzo lubię. Aktualnie ulubiłam sobie maskarę z naturalnym włosiem i szczoteczką w kształcie gruszki. Idealnie rozdziela rzęsy, robią wachlarz rzęs, właśnie dzięki tej szczoteczce. Naprawdę myślę, że w asortymencie marki każda z nas znajdzie swój ulubiony tusz. Ten aktualnie zajmuje podest.


TUSZ ONE OPEN MASCARA (KLIK)


oriflame

oriflame








WODA PERFUMOWANA  GIORDANI GOLD ESSENZA SENSUALE


Jestem zapacholiczką. Patrząc na moją toaletkę z perfumami można to spokojnie powiedzieć. Zwykle jestem przyzwyczajona do perfum w atomizerze, a tu mamy coś na kształt kroplomierza. Tu też miałam parę podejść. Wiadomo, tu zapach nie ciągnie się za nami. Jednak są to najtrwalsze perfumy, które czuje nawet parę dni później na ubraniach.  Tą wodę perfumowaną zaliczałabym do zapachów cytrusowo-kwiatowych. Ma nuty bergamotki, pomarańczy, drzewa sandałowego i wanilii.  Lubię naprawdę perfumy marki Oriflame. Mają w sobie taką klasyczną nutę, bardzo elegancką.



WODA PERFUMOWANA ESSENZA SENSUALE (KLIK)


oriflame













GĄBKA ZŁUSZCZAJĄCA Z ŁUPINAMI ORZECHA WŁOSKIEGO



Latem odkrywamy trochę ciała, częściej wykonujemy depilacje. Przed każdym takim zabiegiem dobrze jest zadbać o złuszczanie. Wiadomo można to zrobić peelingiem, ale też można wspomóc się gąbką złuszczająca. Jest ona dużo delikatniejsza niż gąbki typu loofa. Po kontakcie z wodą robi się całkowicie miękka i  pomaga delikatnie złuszczyć ciało, bez podrażnień.



GĄBKA ZŁUSZCZAJĄCA (KLIK)










To już wszystkie letnie niezbędniki z marki Oriflame jakie dla Was przygotowałam. Uważam, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Oczywiście, oprócz tych kosmetyków w asortymencie firmy znajdziecie również wiele innych, ponadczasowych ulubieńców, jak na przykład balsam tender care! Także rozejrzyjcie się dokładnie!


W aktualnym katalogu znajdziecie mnóstwo świetnych ofert, takich jak:

  • 2+1 na kremy uniwersalne Tender Care,
  • Podkład Giordani Gold Master Creation za 35,99 zamiast 55,92
  • Perfumy Giordani Gold Essenza za 109,90 zamiast 169,99
  • Z serii Welness znajdziemy Astaksantynę i ekstrakt z borówek w cenie 69,99 zamiast 93,90 
  • Seria Pure Skin  jest aktualnie w promocji kupując jeden dowolny produkt płacimy 17,99, natomiast kupując dwa dowolne płacimy 14,99.


Natomiast w ofercie dla klubowiczów znajdziecie:









oriflame

oriflame




 


Wszystkie produkty możecie kupić pod linkiem ze zniżką -20% (klik), lub bez zniżki na stronie głównej marki Oriflame. 


Możecie skorzystać z wielu rabatów, specjalnych ofert i wielu innych dodatków rejestrując się w Oriflame (klik)








Trzymajcie się ciepło, 


XOXO.































Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION