ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

IMAGIC- GĄBKA IDEALNA

Hej,


Ogólnie wiadomo, że kocham Aliexpress, że uwielbiam zamawiać paczuszki stamtąd i mogłabym to robić codziennie. Ufam wielu poleceniom z alie. Oglądam wiele filmików, postów na blogach i innych takich. Listę moich postów i listę miejsc gdzie znajdziecie fajne polecenia z aliexpress znajdziecie na końcu wpisu. Dlatego jak u Katarzyny vel Kitulec na ig zobaczyłam polecenie gąbki IMAGIC przepadłam i dzisiaj pogadamy sobie o tej gąbce.


11.11 na aliExpress jest święto obniżek. Nie wszystkie są warte polecenia, nie wszystkie są fajne, ale obniżki na gąbkę są naprawdę zacne.







Dane techniczne:



Gąbkę znajdziesz pod linkiem (klik), akurat mój model, który Wam dzisiaj pokazuje kosztuje ok. 7,50 zł. A na promocji ok. 5 zł, więc opłaca się bardzo. Szła do mnie gąbka chyba nie całe dwa tygodnie, więc wysyłka też dość ekspresowa jak na aliexpress.


Na aukcji, którą Wam podlinkowałam znajdziecie różne kształty gąbek. Więc w sumie zależnie od preferencji możecie wybrać taki kształt jaki Wam odpowiada. Ja chciałam zobaczyć, czy nowy kształt gąbki będzie mi odpowiadać, czy to zupełnie nie to.






Kształt 



I tu rozbija się wyjątkowość modelu, który wybrałam.  Jest to gąbka mocno ścięta z obu stron, dodatkowo ma przycięty czubek. Zastanawiałam się, czy jako osoba przyzwyczajona do kształtu łezki będę umiała pracować z tą gąbką. Okazało się, że jak najbardziej! Przez ten właśnie kształt ta gąbka idealnie wchodzi i pod oko i nakłada podkład, a przez to, że jest tak wyraźnie ścięta mogę robić baking drugą stroną gąbki bez obaw, że został tam świeży podkład, który zrobi mi wyraźne ciastko na twarzy.

Bo za tym tą gąbką, o takim spłaszczeniu idzie uzyskać dość mocne krycie. Wystarczy bardziej "przesuwać" gąbkę po twarzy, niż wyklepywać i mamy krycie porównywalne do krycia, które możemy uzyskać korzystając z pędzla, czy dłoni.

Dzięki ściętemu czubkowi można też używać gąbki do nakładania, precyzyjnego korektora pod oczami. Nie ma się wrażenia, że gąbka jest za duża i nie dokładna.


Miękkość i użytkowanie

Obawiałam się na początku, że ta gąbka będzie cholernie twarda, jakie było moje zaskoczenie, jak przyszła super miękka gąbka, która  jest po zmoczeniu mega duża. Dzięki niej nakładanie podkładu zrobiło się szybsze i łatwiejsze. Naprawdę. Jest też wykonana z mało porowatego materiału, który mi odpowiada, bo gąbka nie robi mi takich dziurek, które wyglądały by niehigieniczne po aplikacji podkładu. Tak samo, jak wyglądają naturalne pory w skórze.




Podsumowując



Ta gąbka jest naprawdę top 3 moich ulubionych gąbek, a nawet zajmuje pierwsze miejsce, tania, w różnych wariantach i kolorystycznych i wariantach kształtu. W dodatku pracuje się z nią świetnie. Czego chcieć więcej. Ja Wam serdecznie polecam, a na dole zostawiam Wam listę miejsc, z który polecam czerpać inspirację co do zakupów na aliexpress.





Moje posty o rzeczach z chin:

Post o pędzlach (klik)
Haul z Aliexpress (klik)
Recenzja Rolera z Alie (klik)


Post Ani z bloga "Aniamaluje" (klik)

Filmik MsDoncellity (klik), (klik), (klik)

Filmik Kitulca (klik)







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

PRZYKŁADOWE OLEJOWANIE WŁOSÓW PLUS METODA OMO