ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ AVON

Każda z nas kiedyś słyszała, albo używała kosmetyków marki Avon. A gdyby tak można te kosmetyki zamawiać taniej? Możecie to robić zostając konsultantką Avon . Możecie dostać rabat od 15% do nawet 45% na kosmetyki. Wartość rabatu zależy od wielkości wartości Waszego zamówienia. Dodatkowo możecie korzystać z ofert specjalnie przygotowanych dla konsultantek i mieć dostęp do nowości katalogowych szybciej i w atrakcyjnej cenie!

TEST OSOBOWOŚCI PERSO.IN

Cześć,


Nie regulujcie odbiorników, to nadal ja tylko w innym temacie. Znacie mnie pewnie jako Alicję zajmująca się makijażem, ale nie zawsze tak było. Nie wiem czy wiecie, ale na samym początku mój blog był blogiem opartym na moich psychologicznych założeniach o ludziach i świecie. Potem się wszystko zmieniło, a ja nie czułam się osobą kompetentną na tyle by dzielić się z kimkolwiek tą wiedzą. Wtedy też zajęłam się makijażem.





Czasem wciskam tu swoje przemyślenia, post o moim zdrowiu psychicznym, chociaż częściej robię to na moim instagramie. Kiedyś napisałam bardzo ważny post na moim blogu, który skończył moją terapię. Możecie go nadal przeczytać tu (klik).


Od tego czasu lubię siebie i lubię poznawać siebie. Dlatego jak tylko pojawiła się możliwość uczestniczenia w teście osobowości, stwierdziłam czemu nie!



Dlaczego się na to zdecydowałam?



Pierwszy powód już znacie. Drugi jest trochę bardziej skomplikowany. Czasem mam wrażenie, że sama siebie nie znam, a z innej strony znam się jak nikt na świecie. Więc postanowiłam zweryfikować swoje własne przekonania na swój temat.



Na czym polega test?


Wszystko robione jest online. Po zakupie pakietu rozwiązujecie test, który trwa jakieś 15-25 minut. Pytania dotyczą Waszych zachowań, tego jacy jesteście, jak się zachowujecie w danej sytuacji. Po rozwiązaniu testu dostajecie raport o swoich wynikach.  W raporcie wyszczególnione są różne badane cechy, dwie skrajne i Wasz wynik jest zaznaczony na wykresie. Pokazuje on z którą cechą bardziej możecie się utożsamiać.


Oprócz samego "suchego" przeglądania raportu można też umówić się z jednym z trenerów, czyli po prostu osób, które pracują z testem i oni opowiedzą Wam na pytania, nakierują Wasze myśli i będziecie mogli bardziej zrozumieć swoje wyniki.


MARKA PERSO.IN












Filozofia testu.


Mnie zawsze interesuje czyjaś droga od pomysłu do realizacji danego projektu. Test perso.in jest oparty na teorii Wielkiej Piątki. Spokojnie, mnie też to nic nie mówiło na początku. Wielka Piątka to teoria  obejmująca 5 czynników ludzkiej osobowości. Te czynniki to: neurotyczność, ekstrawersję, otwartość na doświadczenie, ugodowość i sumienność.  Gdyby ktoś mi tym rzucił w trakcie omawiania tego testu, też bym nie wiedziała o czym mowa, dlatego w raporcie opisane są te cechy tak: ludzie, doświadczenia, obowiązki, stymulatory, trudności. To już bardziej do mnie przemawia.



Test też jest wykonywany online i to system generuje raport, czyli wykluczony tu jest czynnik ludzi, który może Was dobrze lub źle ocenić.  Po za tym Wasze wyniki porównywane są do próby wykonywanej na ludziach z Polski. Jest to na tyle ciekawe, bo nie wiem czy wiecie, ale każda narodowość ma swój taki standardowy zestaw cech, które trafniej tą grupę określają. Ludzie mieszkający na północy są bardziej zdystansowani, chłodniejsi w kontaktach z innymi, a tacy, np. Włosi są bardziej temperamentni i otwarci.




Wiecie co mi się w tym teście też podoba? To, że on potwierdza moje pewne założenie o tym, że składamy się z miliona kawałków, które dopiero razem tworzą nas jako osobę.






Moje wrażenia z testu.




Lubię posiadać wiedzę na temat samej siebie. Jednak na początku byłam sceptycznie do tego nastawiona. Jestem jedną z tych osób, która dość dobrze zna samą siebie. Lubie siebie i akceptuje to wszystko przez co moja przyjaciółka łapie się za głowę i żyje z tym po prostu. Jednak powiem Wam, że w wielu kwestiach test pokazał mi, że jestem trochę inna. Co mnie nie zaskoczyło? To, że w kategorii dotyczącej kontaktów z ludźmi jestem mocno po stronie kochania ludzi. I tak jest, od zawsze. Nie jestem stworzona do samotności, to inni ludzie, zwłaszcza mi bliscy są motorem napędowym mojego życia. Co nie zaskoczyło mnie jeszcze? To, że ja ogólnie bujam w obłokach, wszyscy którzy mnie znają wiedzą, że zdarza mi się odlecieć w bezkres moich fantazji o sobie i świecie i miłość. Kolejny brak zaskoczeń był w tym, że nie umiem wprowadzać rewolucyjnych zmian w swoim życiu w krótkim czasie. Jestem stałym człowiekiem i jak już coś zmieniać, to muszę być pewna moich decyzji.




Jestem chaosem. Nie byłoby to zaskoczeniem, gdyby nie to, że ja jestem ogólnie bardzo zorganizowana co do zadań związanych, np ze studiami, ale w moim pokoju i głowie, od zawsze był CHAOS. Może nie jest to zaskoczeniem, ale jest to zapewne kwestia, którą można by wyprzeć ze świadomości. Patrząc na to czym się w świeci zajmuje i że w ogóle czymś się w tym obszarze zajmuje to uwaga, nie lubię dopływu zbyt wielu bodźców. Myślałam nad tym intensywnie już po konsultacji mojego raportu i powiem Wam, że nigdy nie zauważałam u siebie tej cechy, a ostatnio zaczęłam. Przeraża mnie nadmiar informacji, bodźców.  Zawsze myślałam, że jest to kwestia mojej higieny psychicznej, czyli dbania o siebie. Ciekawe było ujrzeć.



Chciałabym też powiedzieć, że jestem oazą spokoju i nie unoszę się gniewem, ale w rzeczywistości unoszę często. Ludzka rzecz. Nie jestem człowiekiem, który kryje w sobie emocje, lubię sobie czasem wybuchnąć. I no ulegam wszelakim pokusom.



Spojrzałam na siebie ze strony osoby trzeciej. Było to bardzo ciekawe doświadczenie. Pozwoli mi to na pewno zrozumieć samą siebie i pozwolić sobie w pewnych obszarach jestem taka, a nie inna. Nie jestem jednym typem osobowości. Nikt nie ma takiej samej, każdy z Nas poskładany jest z innych puzzli i dzięki temu stajemy się wyjątkowi.




Komu polecam test?



Powiem tak, jeśli jesteś w takim momencie życia, że nie wiesz co dalej, w jaką stronę ma iść twoje życie, twoja kariera to jest rozwiązanie dla Ciebie. Jeśli nie wiesz jakie studia wybrać, w jakiej pracy będziesz się sprawdzać to jest to wyjście dla Ciebie. Jeśli jesteś po terapii i zaczynasz nowe życie w relacji z samym sobą to może to być dla Ciebie pokazanie jak ze sobą postępować. Jeśli lubisz poznawać siebie. Ten czas aktualnie na świecie jest sprzyjający do tego, by wreszcie pomyśleć o sobie, o tym jacy jesteśmy, co lubimy. Wtedy tylko możemy żyć zgodnie ze sobą, a to jest największy skarb na świecie. Życie zgodnie ze swoimi i tylko swoimi wartościami.








Aktualnie możecie skorzystać z darmowego testu osobowości marki PERSO.IN, jest to test, który pokaże Wam poziom Waszej ekstrawersji. 


Jestem zadowolona ze swojego udziału w tym teście. Co Ty o tym myślisz? Zdecydowałbyś/ Zdecydowała byś się?




Trzymajcie się ciepło i bezpiecznie,


XOXO.


p.s post powstał we współpracy z PERSO.IN. Wszystkie wyrażone w nim opinie są moje własne. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ODŻYWKI DO WŁOSÓW MARKI ISANA- CZY PIELĘGNACJA WŁOSÓW MUSI BYĆ DROGA?

CZY SKROBIA ZIEMNIACZANA NADAJE SIĘ NA PUDER DO TWARZY?

NAM SMART FLAWLESS FOUDATION